Zoals hierboven staat is de zo goed als nieuwe akku helemaal leeg en als ik hem oplaad met mijn Schulze 330d geeft hij na 1 mAh. vulling al full aan, wat nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is 300-800mA niet een tikkie veel Herman? Ik zou laden met een tiende van de capaciteit.Tadango zei:probeer eens op 300-800 mAH te laden en een paar keer aan zetten. Het kan zijn dat hij op den duur weer oppakt...
Ik zou wel even testen of er ook genoeg uit komt.piccolopup zei:Hij zit weer lekker vol!
Nee, juist niet. Accu's krijg je het beste op kracht door iets sneller te laden. 1/10C werkt zelfs bij sommige cellen helemaal niet, dan slaat hij steeds af. Cellen die "mishandeld" of oud zijn laden juist een stuk beter met 1/3-1/2C en houden ook langer hun spanning.ron van sommeren zei:Is 300-800mA niet een tikkie veel Herman? Ik zou laden met een tiende van de capaciteit.Tadango zei:probeer eens op 300-800 mAH te laden en een paar keer aan zetten. Het kan zijn dat hij op den duur weer oppakt...