Zender Advies gewenst

Hallo,

Ik ben een Minimag (met rolroeren) aan t bouwen, ik had een Spektrum dx6i in gedachte maar een Graupner MX12 HOTT is wellicht en andere goeie.

Na dit toestel ga ik waarschijnlijk een elektro Fokker Dr.1 bouwen.

Welke zender vinden jullie het meest geschikt?

Bedankt,
Paul.;)

gewoon even de zoekfunctie gebruiken in het forum er komen minimaal 2 van deze vragen per maand op t forum.
een zenderkeuze is een heel persoonlijke keuze en je krijgt eigenlijk alleen maar meningen.

Dat hele mixen en programmeren is nieuw voor mij, vandaar dat ik het vraag. Ik ga er vanuit dat beide zenders wat dit betreft vergelijkbare mogelijkheden hebben, de Spektrum is vwb het kiezen van Mode1 of 2 enigszins beperkt: dit lijkt fijner te werken bij de Graupner.

Verder zie ik de verschillen niet echt. (okee: telemetrie bij Graupner) Prijs misschien?

Bedankt!

Paul.

telemetrie is zeker een leuke optie voor de toekomst. Maar ik zou ook kijken naar menu structuur, niet te veel knopjes, verlicht display, beetje degelijk en niet te zwaar en een leuke accu meegeleverd.
Mode 1 of 2 wisselen zul je van je leven niet meer doen want je leert het in een mode en dan hou je dat. Dus je kiest voor de aankoop waarschijnlijk al de mode.

prijs is ook ongeveer gelijk dus dat maakt weinig uit.

Back