zender en bord

Hallo ik zou mezelf een zender m24 met een gr12 of 16 willen aankopen voor mijn scorpion .
Ik ben ook op zoek naar een goed bord (controle) kan iemand me helpen if dit een goede keuze is van zender en verder wel het beste controle bord is ?
mvg Andy

Echt een toffe groep hier zo pffffff
Je mag vragen wat je wil maar als je er niet bij hoort fuck off
echt tof
alvast bedankt voor de info
mvg
Andy

Beste Andy,

Jammer dat je zo reageert. Ik had je vraag ook gelezen maar heb zelf geen verstand van een m24/gr12/gr16....van graupner....dus ik kan je niet vertellen of het een goede keuze is.

Verder is je vraag gewoon niet echt duidelijk ? Wat is een scorpion...je bedoeld zo'n Y6 multicopter ? En met controle bord bedoel jij een FC voor die multicopter ?

Het hangt er helemaal vanaf wat je er mee wilt gaan doen. Is het voor filmen met GPS ? Ga je racen of gewoon een beetje rondvliegen ?

Hallo ik zou mezelf een zender m24 met een gr12 of 16 willen aankopen voor mijn scorpion .
Ik ben ook op zoek naar een goed bord (controle) kan iemand me helpen if dit een goede keuze is van zender en verder wel het beste controle bord is ?
mvg Andy

Neem gewoon een Fr sky taranis met een x8r ontvager, en als flight controller een dji naza m lite of v2

Andy, ik zou dezelfde vraag stellen in de auto subfora. Ik denk dat daar meer mensen rondhangen die verstand hebben van wat je precies bedoeld. Dit is een beetje een uithoek van het forum en dan ook nog de multicopter afdeling ;)

Back