marcel 1234 22 mei 2015 #1 ik heb een graupner MZ12 hott die staat op engels hoe kan ik die op duits zetten Laatst bewerkt: 22 mei 2015
marcel 1234 22 mei 2015 #3 mawi 1. zei: Wat zou je denken van de gebruiksaanwijzing eens lezen!! Klik om te vergroten... Ja die is ook engels
mawi 1. zei: Wat zou je denken van de gebruiksaanwijzing eens lezen!! Klik om te vergroten... Ja die is ook engels
Ernst Grundmann Forum veteraan PH-SAM 22 mei 2015 #4 Met een klein beetje zoeken kan je vinden dat je de zender alleen in een andere taal kan zetten door de software te veranderen. Uit een omschrijving die ik er van vond staat hieronder de betreffende regen. "5 verschillende talen (Duits, Engels, Frans, Italiaans en Spaans) via een software-update mogelijk."
Met een klein beetje zoeken kan je vinden dat je de zender alleen in een andere taal kan zetten door de software te veranderen. Uit een omschrijving die ik er van vond staat hieronder de betreffende regen. "5 verschillende talen (Duits, Engels, Frans, Italiaans en Spaans) via een software-update mogelijk."