zender laden

hi ik heb een sanwa zender met 8 oplaadbare lrp 2700 mah batterijen er in. nu wil ik deze in de zender via een laad kabeltje op gaan laden. weet iemand mischien met hoeveel ma ik dit max mag doen ? :confused:

heb hem met 500 mah opgeladen, er ging 2100 mah bij. had de cutof op 5 mv. na het laden waren de baterijen wel een beetje warm. duurde ongeveer 4uur.:)
ps er kwam geen rook uit de zender:mrgreen:
nog bedankt voor die ene reactie als iedereen er zo over denk komen er geen draadjes meer bij. daarvoor is toch dit forum toch.
kijk alles is waarschijnlijk al een keer geschreven maar moet ik hiervoor nou iedere keer dit voor het overgrote deel saaie forum door lezen.en de zoek machine werkt ook niet optimaal als ik zender laden intoets krijg je alle draadjes waar laden in voor komt en somige zijn verekte lang.en saai.
:sleepy:

Een forum is natuurlijk om elkaar te helpen. Maar dat ontslaat je er als vrager niet van om zelf op onderzoek uit te gaan.

In de link die ik je heb gegeven is veel interessante informatie te vinden.
Informatie die je echt nodig hebt want je kennis van laadtechniek is minimaal. Dat geef je heel duidelijk aan door te laden met 500 mAh... Dat is een capaciteisaanduiding. Laden doe je met stroom. Die geef je aan in Ampere of milliAmpere.

Nee, 0,5 A is 500 mA. Dus zonder die h.

Staat de h er wel achter, dan is het geen stroom aanduiding maar een capaciteitsaanduiding en dat is iets heel anders.

Een fout die helaas erg veel wordt gemaakt.

Laatst bewerkt:
Back