Zender mix voor 360 graden pan

Hallo allemaal, Ik zat net te lezen op rcgroups.com en kwam daar het volgende tegen.
DJI Wookong-M Autopilot system for multirotors. DJI Innovations. - Page 511 - RC Groups
Naar wat ik er van begrijp, programmeer je een mix in je zender en na het om zetten van een schakelaar krijg je dan een vloeiende 360 graden pan van je multicopter.
Zijn er mensen hier op het forum die dit al eens hebben uitgeprobeerd?
Als ik het goed heb gelezen duurt een pan met deze mix ongeveer 45 seconden. Is dit ook sneller of langzamer te maken, zo ja hoe?
Alle info dit onderwerp is erg welkom.

mvg. Freddie

Hallo allemaal, Ik zat net te lezen op rcgroups.com en kwam daar het volgende tegen.
DJI Wookong-M Autopilot system for multirotors. DJI Innovations. - Page 511 - RC Groups
Naar wat ik er van begrijp, programmeer je een mix in je zender en na het om zetten van een schakelaar krijg je dan een vloeiende 360 graden pan van je multicopter.
Zijn er mensen hier op het forum die dit al eens hebben uitgeprobeerd?
Als ik het goed heb gelezen duurt een pan met deze mix ongeveer 45 seconden. Is dit ook sneller of langzamer te maken, zo ja hoe?
Alle info dit onderwerp is erg welkom.

mvg. Freddie
Ik denk dat ik het idee er achter heb gevonden.
Op comando van de schakelaar ,welke de Yaw werking heeft (rond zijn as draaien) ,
gaat de multi-copter rond zijn eigen as draaien om een 360 graden flim/foto's te maken.
Door een mixer van rudder naar rudder met een aantal % uitslag te geven ,gaat deze draaien ,
hoe hoger de % ,hoe hoger de draai moment.

Hij heeft dit natuurlijk gedaan om een gelijkmatige draai moment te krijgen.

Ik denk dat ik ver in de richting ben.
Het is in ieder geval een goed idee en ga het zeker uitproberen.
.

gegroet :wink:

Reden hiervan is dat als je bij een mode 2 zender rudder geeft je ook altijd een beetje gas geeft of juist gas verminderd. Hierdoor veranderd je hoogte.
Door het nu op een schakelaar te zetten de pan hoef je je alleen maar te concentreren op je gas voor hoogte.

Bedankt voor jullie reactie mannen. Zo gauw als ik mijn gaui 500X weer vliegend heb ga ik het ook uitproberen. Heb de mix al in de zender aangemaakt. ik zal mijn bevindingen hier laten weten.

mvg. Freddie

Back