zender, ontvanger en servos testen, hoe?

• Topicstarter Topicstarter kieskes
  • Startdatum Startdatum
kieskes zei:
Mag ik hieruit 2 conclusies trekken??

Toch 1 van de 2 kristallen kapot.
Of de zender die kapotis /niet goed werkt?

Nee dus, lees de eerder gegeven antwoorden!!!

Wel: zoek een andere modelbouwer cq modelbouwwinkel om de hierboven door Dirk opgegeven test uit te voeren als je zelf verder wil zoeken.

Enne, adviesprijs voor een HFS03 is 49 euro, te verwachten reparatie-kosten van de oude 13,21 euro.

Ik heb een Futaba RX-400 besteld (incl nieuwe kristallen) a 37,50 euro. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost .......

ik houd jullie op de hoogte ;)

Hopelijk wel een Hitec kristal voor de zender, want anders werkt het nog niet...

F*ck

nieuwe ontvanger Futaba R123F met twee hitec kristallen binnen, maar het werkt nog niet :oops: :twisted:

Nu kan er nog maar een ding kapot zijn, en dat is de zender.....??

is dit goed te repareren?? hij straalt blijkbaar nog wel hoogfrequent uit.

dutchhelipilot zei:
Kom nu ff buurten dan kijken we er na voordat je weer geld (voor niks) uitgeeft.

gr Remco

zou graag ff langskomen, maar heb op dit moment ff geen vervoer...
zal even kijken of ik wat kan regelen

kieskes zei:
F*ck

nieuwe ontvanger Futaba R123F met twee hitec kristallen binnen, maar het werkt nog niet :oops: :twisted:

Nu kan er nog maar een ding kapot zijn, en dat is de zender.....??

is dit goed te repareren?? hij straalt blijkbaar nog wel hoogfrequent uit.

Da's lullig. Ook nog geprobeerd met de oude kristallen? Ik heb altijd wantrouwen of men bij het bestellen van Hitec-kristallen ook echt Hitec geleverd krijgt. In ieder geval heb je met de R123F een betere keuze gemaakt dan met de RX400, daar zul je in ieder geval geen spijt van krijgen.
Of de zender goed te repareren is? Het is uiteraard nog de vraag of deze defect is, het zou in ieder geval de eerste Flash4/5 zijn met dit probleem.
Als er niet met behulp van een andere set gecontroleerd kan worden waar het probleem zit, zal je 'm voor reparatie moeten insturen. Voordat je dit doet, kun je het beste eerst een pb'tje sturen (Hitec-service voor de Benelux).

Back