zender realflight

• Topicstarter Topicstarter hyperspeed
  • Startdatum Startdatum
H

hyperspeed

Guest
hallo
ik ben van plan om realflight te kopen en ik kan hem kopen met zender
maar is die zender wat want op de site van realflight zeggen ze dat je voor de pitch aan een nopje moet draaien
maar kan je dat ook gewoon omzetten naar de sticks?? ik leg het misschien een beetje vaag uit maar hier is de link en dan moet je kijken bij 2
http://www.realflight.com/products/interlink.html
bedankt

Ben al een jaar in het bezit van deze USB controller en ben zeer te spreken over de bruikbaarheid en de kwaliteit (gemaakt door Futaba).

De zender heeft inderdaad een draaiknop. Deze heeft geen functie bij helicopters.
Meestal worden bij vliegtuigen daarmee de "flaps" uit / ingeklapt.

Pas bij aanschaf alleen even op welke MODE je vliegt. Je kunt namelijk 2 verschillende versies van de RealFlight USB controller krijgen:
Mode 2 is gas/pitch op linker stick
Mode 1 is gas/pitch op rechts

Meestal zijn er bij vliegclubs voorkeuren voor een van de 2 modes.......

ja oke dus dat knopje is voor de flaps en niet voor de rolroeren

Mode 1 of Mode 2

Grondsnuiver ....Je bent een HELD ...misschien wist je dat nog niet....Loop me daar alles ondersteboven te keren om er achter te komen of je Pitch/Gas op Links als zowel rechts kunt bestellen.....Staat gewoon nergens hé .....Ok...Nu weet ik het....

Ga maar es kopen nu...MODE 1 dusss.......

Pas bij aanschaf alleen even op welke MODE je vliegt. Je kunt namelijk 2 verschillende versies van de RealFlight USB controller krijgen:
Mode 2 is gas/pitch op linker stick
Mode 1 is gas/pitch op rechts

Meestal zijn er bij vliegclubs voorkeuren voor een van de 2 modes.......

Heb er ook eentje,je kan die modes gewoon omwisselen,zonder probleem.
Ik ga de mijne trouwens verkopen(Realflight 3.5+ Expansionpack 1&2(deze zijn 2 maand oud))
Dit alles voor de prijs van 150€.

Back