Zender uit Amerika (Voor Brandstofauto)

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Ik zat te denken om een zender uit Amerika te kopen maar die zijn er alleen maar in 27 mhz of 75 mhz.
Maar is 75mhz legaal?
Het is voor mijn Brandstofauto.

Waarom willen mensen altijd alles uit Amerika halen ?

Met een beetje pech heb je 0,0 garantie of moet je flinke kosten maken als je garantie wilt claimen.

Ga naar een gerenomeerde winkel en ze zijn bereid alles voor je te doen.

Roelof zei:
Waarom willen mensen altijd alles uit Amerika halen ?

Met een beetje pech heb je 0,0 garantie of moet je flinke kosten maken als je garantie wilt claimen.

Ga naar een gerenomeerde winkel en ze zijn bereid alles voor je te doen.

Omdat het daar goedkoper is.

Waarom koop je het dan niet in Duitsland? De prijzen daar liggen ook een stuk lager en het is net iets makkelijker om garantie te kunnen claimen. :)
(Voordeel van de dollar-koers heb je dan wel niet, maar de kans is toch groot dat je dit voordeel kwijt bent aan invoerheffingen)

Fixeer je niet alleen op de prijs anders kan goedkoop wel eens duurkoop worden. ;)

Enige tijd geleden in Amerika een model besteld. Kosten $189 en verzendkosten van $23. De dollar was toen 1,08 euro waard.
Pakket komt in Nederland aan en de douane wilde ook nog wat hebben. Er kwam €48,55 bij en over het totaal toen nog eens 19% BTW. Werd het model toch nog duur!
Ik had wel in Nederland bij een aantal winkels geinformeerd maar die hadden het model niet in hun collectie. Er was één winkelier die hem wel voor me wilde bestellen maar dan zou het model behoorlijk duur worden zei hij. Hij raadde me aan het model zelf in Amerika te bestellen, dat zou toch goedkoper zijn.
In het "verre" buitenland spullen bestellen hoeft dus niet per definitie goedkoper te zijn!!! Daar komt dan ook nog de al aangegeven garantie bij. Ga maar eens garantie claimen in Amerika, als ze daar niet mee willen werken kan je naar je spullen of geld fluiten.

Bah, die invoerrechten... diefstal en flauwekul. Wat zijn de invoerrechten op modelspullen eigenlijk?

Maar zelfs met verzendkosten en invoerrechten kan het goedkoper zijn. En je geeft zelf al een aardige andere reden aan om daar te bestellen: de uitgebreide keuze. Als je in de states komt moet je echt een keer naaar een grote hobbywinkel gaan... je waant je dood en in de hemel :)

Back