Zender voor beginner

• Topicstarter Topicstarter joelhaasnoot
  • Startdatum Startdatum
J

joelhaasnoot

Guest
Hey,
Geweldige forums hier, bijna net zo goed as rcgroups.com :lol:
Ik ben een beginner en ik heb geen idee welke zender ik nou moet kopen. Ik wil geen 3-kanaals dingetje kopen, want ik wil kunnen doorgaan op een groter vliegtuig zonder een nieuwe zender te kopen. Verder wil ik er ook niet al te veel geld aan uitgeven (dus echt max. 200 euro). Ook wil ik er graag op de computer mee kunnen simmen.

Wie kan mij advies geven?

Joel

Er gaan wel minimaal 4 topics over hetzelfde onderwerp waar jij nu ook over begint.
Bovenaan bij "Zoeken" kun je veel vinden over beginnerszenders.

Ik ben ook beginner en heb een mx-12 van graupner gekocht aan de hand van de bovengenoemde topics.

Gebruik anders even de zoekfunctie

mx-12! wat kost ie?, 160 euro of zoeiets en volgens mij heel fijn ding!

Ik heb een cockpit als je wil kan je die volledig uitgebouwd met ontvanger voor 150 euro uit duitsland halen informeer daar maar eens over met iemand van zlc daar vlieg ik en daar wordt alles uit duitsland gehaald zonder verzendkosten aangezien ze daar familie hebben en als ze daar naartoe gaan nemen ze wat spullen mee. Simpel maar het werkt! Niks geen gedoe met porto kosten en kosten voor de keuring gewoon een legaale cocpit. Ik heb hem ook en ik vind het een pracht zender. Bij quartel in nederland kun je van multiplex (het merk waar de cocpit van is) een speciale interface kopen die voor de cockpit is. aeroflytje erbij en vliegen gaat perfeckt (doe ik ook)

Natuurlijk heb je zelf vrije keus maar ik vind het een aanrader goede zender!

succes met kiezen :wink:

gr,

niels

Back