zender vraagje --Please help--

heey mensen,

Op de site van corad kom ik deze zender tegen 4 KANAALS AFST.BEST. RAZOR XL4 ....... zit 1 servo ontvanger schakelaar en batterijbox bij voor 109 eurie is dit een goede zender of kan ik beter iets anders kopen??

Zijn er ook slechte zenders eigelijk??

ohwja Bij muco zag ik aanbieding maar staat verder geen merk bij maar 4 kanaals 40 mhz met 1 servo ( iets over ontavanger of schakelaar staat er niet) maar die is voor 119 eurie....

Wie helpt me bij mijn keuze :-)

Thanx all Remco

Volgens mij kan dit topic beter naar het Model-electronica-Forum.

Verder hoor ik nooit over slechte zenders, hooguit over meer- of minder gebruiksvriendelijk (computer-zenders) en/of meer mogelijkheden.
Als jij er genoeg aan hebt, is het toch mooi?

RJJ, ik heb 'm even verplaatst zodat meerderen hun ervaringen kwijt kunnen.
Even een vraagje: Ga je varen? Zorg er dan voor dat je een 27 of 40 mHz zender koopt! 35mHz is gereserveerd voor onze vrienden met vliegels of wieken. Dat is het eerste waar je op moet letten.

Verder:
Waarvoor ga je de zender gebruiken?
Hoeveel kanalen heb je nodig?
(Voor een zeilboot zijn twee kanalen meestal genoeg: schoot en roer.
Maar het kan natuurlijk geen kwaad om (alvast) een zender te kopen met meer kanalen...)
Zelf geen ervaring met een van de twee zenders, maar zoals Erwin terecht zegt: slechte zender zijn er bijna niet meer...
Wel slechte winkeliers: STDD: Service Tot De Deur.
Ook iets waar je op moet letten... Scheelt veel ellende! :wink:

thanx all,

ik denk dat conrad en muco allebij wel goede winkels zijn met service hoop ik :-P

(thanx voor het verplaatsen Roel)

gr Remco

Back