zender

• Topicstarter Topicstarter Nicotje
  • Startdatum Startdatum
N

Nicotje

Guest
goeiendag ik ben nieuw hier,grrag had ik een beetje hulp ivm met een raptor 50,nu vlieg ik indoor met een blue arrow maar heb een raptor 50 gekocht en ik vroeg me af welke zender er het best bij past en niet te moeilijk natuurlijk,ik kan alle hulp gebruiken,weet niet als er mensen zijn die me een beetje willen helpen ik ben van omstrken jabbeke

dank u Nicotje

gescored op de vrijmarkt vandaag?

Moet minimaal 7 kanaals zijn, dus een spektrum dx7 of een futuba ff7 lijkt me een prima keus!

maar pas je er een beetje mee op:cool:

zender heli

Hoi

Was net even online en zag je mail. Betreffende je vraag over welke zender je zou kunnen nemen.
Een vriend van me is ook net begonnen en heb ik de spectrum aangeraden met 6 kanaals(en heeft deze ook gekocht). Het voordeel van die zender is dat er een compleet heli programma in zit. Je hoeft dus erg weinig te doen om een heli in te regelen met die zender.
Een nadeel is dat er geen super mogelijkheden in zitten die een ervaren vlieger wel wenst.

Succes

Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je budget het toelaat zou ik voor de Futaba ff7 gaan.
Fijne handzame zender.Geen ingewikkelde menu opbouw.
Genoeg instel mogelijkheden.
Bewezen kwaliteit,kun je je geen bult aan vallen.
Veel vliegplezier toegewenst met je Raptor.:D

goeiendag
een vraagje ik kan een zender een futuba ff7 kopen van 3 jaar oud,zijn die zenders veranders of zijn die 3 jaar onveranderd gebleven,

thankx

ik zou toch voor een recentere gaan en een nieuwe Spektrum DX7 aanschaffen,
je doet maar wat je wilt, zonde mocht je dan binnen 6 maand toch een nieuwe wensen.

Back