Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou dan toch deze nemen: Turnigy 9XR Transmitter Mode 2 (No Module)Hier kan je even mee vooruit.
Turnigy 9XR Transmitter Mode 1 (No Module)
Haha zo kan ik niet vliegen.
Zo lang we niet meer info over wensen krijgen is het lastig te adviseren.
Voor mij is de vraag hetzelfde als: "ik zoek een auto met zwarte banden"
De Taranis komt bij mij ook als eerste naar boven borrelen. Ik heb er net zelf een binnen en hij bevalt tot nu toe echt heel goed. De mogelijkheden zijn ongekend, zeker voor een zender in deze prijsrange.
Wat handig is aan de zender:
-Volledig vrij programmeerbaar. Komend van een ander merk is dat even wennen, maar als dit je eerste zender is heb je daar geen last van.
-Handige PC software om je nieuwe modellen te programmeren en de zender software te updaten. De open source software wordt goed onderhouden. Bugs worden snel opgelost.
-Module slot (JR) voor een extra zendmodule. Je kan er bv een DSM-X module bijkopen en daarmee veel BnF modellen besturen van Horizon. Per model kun je on de software aangeven welke module hij moet gebruiken, de ingebouwde of de externe. (of beide)
- 32 kanalen beschikbaar!!
-Sticks voelen zeer goed aan en zijn voorzien van 4 kogellagers per stick.
-Standaard volledig geintegreerde telemetrie met spraak aan boord. Je kan zelfgemaakte sampels gebruiken voor de spraak als je die liever in je plaatselijke dialect wil hebben ;-)
- goedkope ontvangers en telemetrie sensoren.
-bewezen techniek.
Nadelen:
-Hij ziet er niet heel erg sexy uit
-Hij is slecht leverbaar vanwege de grote vraag.
Uiteraard zijn zenders voor iedereen persoons gebonden![]()
Uiteraard zijn zenders voor iedereen persoons gebonden, het is maar wat je er precies mee wilt gaan doen. Wil je niet teveel uit geven, dan zou ik persoonlijk kiezen voor Futaba, bijvoorbeeld de 6EX , die rond de 200 euro ligt, een simpele zender met niet teveel poespas en het is ook nog 2.4 gHz. Voor als je wat meer wilt, is Graupner ook goed, maar is je budget niet te groot, dan kan je ook kiezen voor Spectrum. 1 nadeel van spectrum, je kan maar uit 2 modes kiezen, terwijl de andere genoemde zenders al gauw een optie hebben om meerdere modus te kiezen.
vanwaar deze reactie?Moet je nu echt overstappen naar zo`n zender?
Heb je nu echt een pc nodig om mixer`s te veranderen?
Dus....een pc meenemen naar je vlieg-lokatie?
of kan je ook programeren met de zender alleen op het veld?
weet je ook of er een `volgorde-mixer `inzit zoals bij de jetti-zenders?
Bijv. gearswitch omgooien: de deuren gaan langzaam open.
als ze open zijn komt langzaam het landingsgestel eruit en dan vice-versa bij het weer omgooien van de gearswitch?