Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar kunnen wij je spraak pakket ophalen ?![]()
Ik ben het wel met mijn voorgangers eens. Koop, als je nu met eenvoudige zwevers vliegt en niet veel te besteden hebt een gebruikte goedkope 6-kanaals zender of spaar even door voor iets goeds met minimaal 8 kanalen waar je jaren mee vooruit kunt.
Ik ben dan altijd wel erg benieuwd wat voor essentiële dingen die Taranis extra heeft, die ik met mijn MX-16 niet kan en die maken dat mijn vliegtuigen beter vliegen. HoTT heeft al veel meer mogelijkheden dan ik ooit gebruikt heb en ik ben nog nooit tegen beperkingen aangelopen. Maar misschien vlieg ik veel minder complexe vliegtuigen dan jij, dat kan natuurlijk :vamp:Ik vlieg zelf tevens met Graupner HoTT, maar de Taranis kan veel meer voor minder![]()
Ik zou echt niet weten wat ik met een 6-positie schakelaar moet in een zweefvliegtuig en sliders mis ik ook niet. Als de rest niet boeiend is...wat blijft er dan overde 6 positie schakelaar en verbeterde sliders zijn interessant, de rest boei mij niet zoveel.
Hardstikke mooi, daar heb je een goede zender aan. Veel plezier.
Ik wil je nog wel wat meegeven voor een volgende keer; als je een draadje start met een vraag en je geeft te weinig informatie is het wel zo aardig om in ieder geval aanvullende info te geven als daar om gevraagd wordt. Jacob heeft dat in post 34 bijvoorbeeld gedaan, en ikzelf ook in post 27.
Als je dat niet doet gaat de grap voor ons er een beetje vanaf. Het lijkt dan net of wij voor Jan met de korte achternaam van alles aan het schrijven zijn.....