zender

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
B

bartol1988

Guest
Hallo,
Ik heb een vraag ik wil graag een nieuwe zender kopen voor mjn serpent vector en airboat, en ik wil graag een 3 of 4 kanaals zender hebben en ongeveer 150 euro uitgeven wat is de beste keus en wat is daaar zo ongeveer de prijs van 8O .

heb zelf nu een graupner XS-6 3 kanaals fm zender, en ben er erg tevereden over (geen kristallen)

wat wil je met dat 3e of 4e kanaal gaan doen? bij mijn zender kun je m schakelen tussen 2 punten of mixen met een ander kanaal.

Gewoon voor als ik er een keer verlichting op wil bouwen ofzo voor in de eirboat bijvoorbeeld. 8) . En dan is een 4e of 3e kanaal wel handig.

Voor 150 euro heb je bijna geen 3 kanaals zenders. rond de 200 euro heb je al meer keus.

Nou ja voor 200 euro dan.. Maar ik heb wel 4 kanaals zenders voor 150 euro gezien. Niet met 4 servo's maar met 1 ofzo maar ik heb servo's genoeg :lol:

Voor verlichting heb je geen extra kanaal nodig, het is doorgaans gemakkelijker om het zonder tussenkomst van de ontvanger te doen. :)

ja maar acoms is TROEP
sorry dat ik het zeg maar ik had alleen maar storingen met die zender van rick

koop iets van graupner ofzo
of een futuba maar dat wordt al duur

Moet het een stuurwielzender zijn? Moet het een computerzender zijn? Moet ie uitbreidbaar zijn?

Afgelopen vrijdag een Robbe/futaba f14 4kanaals met ontvanger, geen servo's, gekocht voor 105 euro, bij wiggerich in Duisland. Is geen computerzender, en wel uitbreidbaar. Moet je nog wel een zender accu bij halen/maken, is niet inbegrepen.

@ Wimselz

Sorry hoor, met alle respect ;)

Maar een 35 Mhz verkopen aan iemand die met auto's rijd, hmmm... als ie nu wil gaan vliegen ..... oke.... maar rijden op 35mhz? Daar zijn de vliegers vast niet blij mee.

Maruhh, no offence ;)

waar zit die winkel dan ??? 105 euro is niet veel bij conrad betaal je er 199 voor met 1 servo

Wiggerich Modellbau is zeker een aanradertje...

ben er zelf ook eens geweest....

kun je gerust heen gaan om wat te kopen... let wel ff op de openingstijden :wink:

Greetz Wimselz

Wat dacht je van een multiplex 301.
Is 3 kanaals, 1 kanaal is 3 standen, en hij ligt lekker in de hand.
Kost volgens mij rond de 200 eurotjes nieuw.
Maar waarom niet een goede tweedehandse dan....
Heb je vaak meer voor minder, je hebt alleen vaak geen garantie

Back