zender

Hallo,

Aangezien ik nieuw ben op dit forum en met het onderwerp "modeltrucks"
wil ik iets vragen aan jullie.
Welke zender kan ik het beste nemen ?
Want ik heb totaal nog geen verstand van zenders/ontvangers.
Ik heb wel altijd benzine autos gehad maar daar zit al een zender bij als je hem koopt.
Maar ik weet dat je ook digitale kristalen heb (ofzo iets)
Als ik het dan goed begrijp kan je dan je zender voor al je autos gebruiken toch ??

Ik zat zelf aan deze zender te denken wat vinden jullie er van ??

Quartel Modelbouw B.V.

Mvg stephen

(p.s. al je een handige site weet waar op staat wat een zender inhoud en hoe het werkt wil je die dan ook plaatsen ?)

Hoi Stephen,
gebruik zelf een Robbe-Futaba FC-16 Boat n'Truck zender.
Zender heeft zeer veel mogelijkheden en is makkelijk uit te breiden wat het aantal kanalen betreft.

Heb deze zender op aanraden van mensen in dit forum aangeschaft en ben er zeer tevreden over.

Mss de moeite waard om eens na te kijken.

Hoi Stephen,

Rij ook met een FC-16. Is een zeer overzichtelijke zender die goed is in te stellen. Ook als je meerdere modellen rijd. Het uitbreiden met proportionele kanalen is te doen en een multi-switch voor je verlichting geeft je alle mogelijkheden om je licht te kunnen schakelen.

Ik zou niet anders meer willen

Zoeits ??

fc16.jpg

Ik heb mezelf vorige week ook een FC-16 Boat & Truck aangekocht maar hij is nog niet uit de doos geraakt aangezien ik nog bezig ben met de bouw van de Scania... :D

Hoor er in ieder geval niets als goeie commentaar over zodus...

Yep, dat is hem. :D

Ik denk alleen niet dat dit de laatste uitvoering is.
Bij de laatste uitvoering, die ik heb, staat n.l. achter FC-16, de tekst "Boat 'n Truck".

Nu weet ik even niet wat de wezenlijke verschillen tussen deze twee zenders zijn, maar ik dacht dat het om een nieuwe software versie ging.

is idd een nieuwere versie van de zender...ze hebben deze tijdelijk niet meer gemaakt