zenders instellen

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door vincent_me, 25 mrt 2005.

  1. vincent_me

    vincent_me Guest

    hey...ik ben nu een jaar bezig met modelbouw,maar kan nog niet zweven(wel met gemotoriseerden).ik heb 3 simulators voor op mijn computer en met geen een kan ik leren zweven.ik neem aan dat ik hiervoor een instructeur moet vragen om hulp?verder ben ik bezig mijn zender (graupner mc-16) een ding te geven dat ik ermee op de computer kan zodat ik niet iedere keer die van laurens of felix hoef te lenen.kan iemand mij helpen? :?: :?: :?:
     
  2. bert berger

    bert berger Guest

    Ik snap je verhaal niet helemaal.

    Je kan wel vliegen met een brandstof vliegtuig, maar je zou graag willen leren vliegen met een zweefvliegtuig?

    Je wilt eerst leren zweefvliegen via een simulator?
    Ik weet niet welke 3 simulators je gebruikt, maar op de meeste simulators zit wel een zweefvliegtuig. (Aerofly, Easyfly etc.)

    Wat voor "ding" wil je je zender geven? Bedoel je een kabel die je zender verbindt met een USB-poort?

    Als ik je advies mag geven: Koop een modelzweefvliegtuig en ga met je zender met model naar een instructeur! Zo enorm moeilijk is het modelzweven niet. Zeker niet omdat je schrijft dat je al ervaring hebt met gemotoriseerde modellen. Succes!!

    Gr. Bert
     
  3. vincent_me

    vincent_me Guest

    dankje voor je tips,maar nu moet ik nog een instructeur hebben :wink:
     
  4. brosens

    brosens Guest

    Met de meeste simalatoren moet je eerst opstijgen men een ander toestel en van zodra je de gewenste hoogte hebt schakel je over naar het zweeftoestel.
     
  5. vincent_me

    vincent_me Guest

    oke...dankje wel...maar ehm...ik heb geen zweefvliegtuig op men sim :? link plz?
     
  6. ahjwinth

    ahjwinth

    Lid geworden:
    27 sep 2004
    Berichten:
    191
    Locatie:
    Beemster (Noord Holland) En Beesd in Gelderland,
    In FSM zit standaard een zweefvliegtuig en je kan hem dmv van een lierstart de lucht in krijgen
    Veel suc6
     
  7. vincent_me

    vincent_me Guest

    FSM?ik heb realflight(werkt niet),REFLEX,REFLEX(betere versie),enne...nog een,maar dies voor heli's(krijg je bij een dragonfly)
     
  8. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Even verplaatst naar Model Software.
     
  9. kris_geusens

    kris_geusens

    Lid geworden:
    14 aug 2003
    Berichten:
    544
    Locatie:
    Begijnendijk (B)
    FMS wordt hier bedoeld, dat is een gratis simulator. Google er maar eens op en je vindt 'm wel op het net.
     
  10. vincent_me

    vincent_me Guest

    k thnx :wink:
     
  11. vincent_me

    vincent_me Guest

    oke....PROBLEEM!!!!!!!ik heb nu fms,maar ik kan er niet mee VLIEGEN!!!!! :lol: :lol: :lol: ik heb elke aansluiting geprobeerd,NIKS werkt :evil:
     
  12. vincent_me

    vincent_me Guest

    kan ik niet gewooon bij REFLEX een vliegtuigie downloaden???das lkkr makkelijk...



    mijn zender moet ik trouens INSTALLEREN op de computer :?: :?: :?:
     
  13. Gammapooka

    Gammapooka

    Lid geworden:
    25 nov 2004
    Berichten:
    1.787
    Locatie:
    Hoorn
  14. vincent_me

    vincent_me Guest

    thnx!!!! :D
     
  15. vincent_me

    vincent_me Guest

    oke...ik heb ff gekeken,maar kan geen zwever vinden :roll: :lol:
     

Deel Deze Pagina