Zenmuse H3-3D filmpje

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door BlikvanBoven, 23 apr 2014.

  1. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik ben tevreden. De Zenmuse H3-3D is een zeer goede gimbal.
    Kijk en oordeel zelf...

    Materiaal:
    Phantom 2
    Zenmuse H3-3D
    GoPro Hero 3+ Black
    Vision Dimension MP10 lensupgrade
    AVL5.8



    en voor de smartphone gebruikers:
    Zenmuse H3-3D - Vision Dimension MP10 test on Vimeo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  2. topix

    topix

    Lid geworden:
    9 sep 2013
    Berichten:
    2.012
    Locatie:
    zuid-oost Drenthe
    :rolling:Heer heer met blik van boven :rolling: dankje voor het linkje te vermelden heb 2 minuten kunnen genieten:) mooi filmpje :thumbsup:

    en dat voor iemand die maar wat doet :lol:
     
  3. whoutman

    whoutman

    Lid geworden:
    26 aug 2013
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Utrecht
    Mooi materiaal! Ben benieuwd of een ik de H3-3D binnekort op de kop kan tikken om em werkend te krijgen op een Phantom 1 met upgrade kit en moederbord hack...
     
  4. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
  5. SjaakZwart

    SjaakZwart

    Lid geworden:
    18 okt 2012
    Berichten:
    818
    Locatie:
    Zwolle
    Ziet er goed uit!
     
  6. Tasz

    Tasz

    Lid geworden:
    10 okt 2011
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Kudelstaart
    Komt ie ook voor de gopro 4?
     
  7. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    Wat dacht je even proberen een beetje olie op een reeds lang gedoofd vuurtje...:)

    Wat betreft de beelden. Stabiel de nieuwe zenmuse. Verder een filmpje van dertien in dozijn.

    Zou in ieder geval de raw file bewerken omdat het nu wat wollig overkomt. Raw footage hoeft er bovendien per definitie niet zo uit te zien. Je zou eerder denken dat er iets mis is met de camera.
     
  8. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    :sleepy:
     
  9. Douwe74

    Douwe74

    Lid geworden:
    22 mrt 2010
    Berichten:
    1.460
    Dude, wat probeer je nou te bereiken, het doel van het filmpje is het laten zien van de stabiliteit, niet het maken van unieke beelden of het tonen van perfecte nabewerking...

     
  10. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    Had niet anders verwacht. In een ander topic reageer je

    ai... dit begint toch te lijken op het Syndroom van Capgras
    Mocht je er wat aan willen doen dan heb je wellicht hier wat aan.

    Deze reacties heeft natuurlijk alles te maken met aanmerkingen op je filmpje of tegenspreken. Uit zwakte huil je maar even mee met de wolven in het bos.

    Al lezende zie ik ook dat je zo reageert als iemand op of aanmerkingen maak over je gopro die je hebt geüpdatet met een ander objectief.

    Het moge duidelijk zijn dat je in plaats van een verbetering je gopro verprutst hebt. De onscherpte in je filmpje is me nu duidelijk en een flut excuus van het is raw is niets meer dan een ingebouwd excuus voor je falen.

    Geeft ook je niveau van kunnen aan en kennis van optiek en fotografische apparatuur.

    Uit onmacht ga je dan met aandoeningen strooien en verwijzen naar.... Als je niet tegen op of aanmerkingen kan en je zelfoverschatting daarmee in het gedrang komt moet je niet op een forum actief zijn.
     
  11. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    @Douwe74

    Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken. De man roept in diverse topics 'maar wat' om zo reacties los te weken. Het gedrag lijkt wat op het syndroom van Capgras.

     
  12. Tasz

    Tasz

    Lid geworden:
    10 okt 2011
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Kudelstaart
    Wow wat een strak beeld zeg.
    Op een kleine trilling na. maar dat is er wel uit te halen met de juiste demper denk ik.
     
  13. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    Met de verwijzing en het citaat denk ik dat het tijd wordt dat jezelf even met je plasje langs de dokter moet.

    Ga er geen medische term tegenaan gooien of... Je infantiel reageren geeft wederom je beperkte vermogen weer om met op of aanmerkingen om te gaan.

    Wellicht verzin je weer een pseudo wetenschappelijk iets om te schofferen, al zou het beter zijn je tijd te besteden om je fotografische kennis te vergroten.

    Zo ook op je netvlies te krijgen wat nu wel goed is en niet, zonder de hele rits te moeten kopen om er achter te komen dat het het net weer niet is.

    Het gaat je goed Dr. Phil

    Ook goed om even naar een aantal van mijn opnames te kijken Zie je direct wat ik onder strakke beelden versta.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  14. topix

    topix

    Lid geworden:
    9 sep 2013
    Berichten:
    2.012
    Locatie:
    zuid-oost Drenthe
    tecto wat is jou probleem?.... -.-
     
  15. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam

    Zijn probleem is slechts het feit dat ik kennelijk een bestedingspatroon heb waar hij een emotie bij heeft:

    Wat jaloezie allemaal niet in mensen oproept zeg.

    Het goede nieuws is dat de man gelukkig niet aan het syndroom van Capgras leidt (of is dat in dit geval met een lange ij?)
    Het slechte nieuws is dat de man het dus bij zijn volle bewustzijn doet en zich daarin helaas niet kan beheersen.

    Ach ja.
    Ik zal zo nog ff posten bij 'wat is jouw laatste multi gerelateerde aanschaf' wat ik vandaag weer binnen gehad heb ;)
     
  16. topix

    topix

    Lid geworden:
    9 sep 2013
    Berichten:
    2.012
    Locatie:
    zuid-oost Drenthe
    nu moet je mij niet proberen jarloers te maken he :p:rolling:
     
  17. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    Het mag gezegd worden. Schitterende foto's Huib!
    Neem aan dat dit geen GoPro plaatjes zijn? Vergelijk is daarmee dan ook wat scheef. De term 'strakke beelden' zou ik dan ook plaatsen in relatie tot het topic.
     
  18. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Nope, geen GoPro. Nikon D800. Kun je ook niet vergelijken. Body alleen al rond de 2K. Lensje erbij. Kun je 10 GoPro's voor kopen.
     
  19. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    Een Nikon D800?
    Dat verbaasd mij wat. Voor iemand die zo hard 'schreeuwd' hoe goed hij is in de div topics had ik wel een wat betere camera dan deze verwacht. Ach ja, zal wel met zijn budget te maken hebben...

    Maar On-Topic,
    hij past niet onder de Phantom 2 en al helemaal niet in de Zenmuse.
     
  20. Douwe74

    Douwe74

    Lid geworden:
    22 mrt 2010
    Berichten:
    1.460
    Dat budget is waarschijnlijk opgegaan aan een Nikkor AF-S 500mm lens van dik 7000 euro...
     

Deel Deze Pagina