Zenmuse H3-3D filmpje

Discussie in 'Multicopters FPV foto en video' gestart door BlikvanBoven, 23 apr 2014.

  1. Ben Jansen

    Ben Jansen

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    2.464
    Locatie:
    Dordrecht
    Niet overdrijven Blikkie!
    Een cursus sociale vaardigheden kan hem misschien redden.
    En kost heel wat minder.

    Martijn Jansen Fotografie
    Fotosite van mijn zoon.
    Die heeft geen grote mond nodig om zijn kunde aan te tonen.
    Hij laat alleen zijn foto's spreken.
    Zal vast met zijn opvoeding te maken hebben. :rolling:

    Als iets mij irriteert dan zijn het wel mensen die zichzelf willen verhogen door anderen het maaiveld in te stampen.
     
  2. Rubaaaa

    Rubaaaa

    Lid geworden:
    21 jun 2013
    Berichten:
    1.376
    Locatie:
    Gouda
    Ben ik het helemaal mee eens. In Real Life (IRL) zal dit gedrag zeer waarschijnlijk minder aanwezig zijn want hier op het forum, lekker anoniem kan je alles zeggen.

    En het moge dan al zo mooie foto's zijn, qua scherpte en kleur, ik kijk toch liever naar een filmpje van willemstad dan een kraai die ik met mijn eigen ogen in super ultra mega HD kwaliteit in de achtertuin kan zien zitten.
     
  3. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Haha, wat een gedoe hier. Vind het beide erg leuke resultaten, allebei in een totaal andere categorie. Beetje appels met peren vergelijken dit.
     
  4. Ben Jansen

    Ben Jansen

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    2.464
    Locatie:
    Dordrecht
    Ja joh, dat krijg je wanneer mensen wat asociaal gedrag vertonen; gedoe!
    Vooral wanneer ze daarop aan gesproken worden door anderen.
    Het beste is maar niets te zeggen/schrijven maar dat valt soms niet mee.
    Hopelijk leert ie er wat van. :(
     
  5. Maarten112

    Maarten112

    Lid geworden:
    22 feb 2011
    Berichten:
    971
    Locatie:
    Rotterdam
    Zal wel een of andere vete zijn waar wij niks van af weten. Moet eerlijk bekennen dat, als je niet had gelezen wat het doel van het filmpje was, het inderdaad een 13 in een dozijn filmpje is en dat de scherpte, nu ik er op let, inderdaad tegenvalt. Kan ook vimeo zijn, of gebeurd tijdens renderen etc etc. Wat echt telt is wat er direct uit de camera komt.

    Maar één ding is zeker, die zenmuse geeft een leuk resultaat en dat is wat het filmpje moest demonstreren. Maar een AlexMos doet dat ook....en een BruGi controller met een zelfbouw mountje van bamboe ook....vergen vermoedelijk wel wat meer tuning werk.
     
  6. tumtum

    tumtum

    Lid geworden:
    17 okt 2010
    Berichten:
    25
    Mooi filmpje! Maar zie ik wat heel lichte jello? Lijkt een probleem te zijn met de nieuwe H3-3D. Sommigen hebben het opgelost met andere rubbertjes erop te plaatsen.
    Verder lijkt het mij top materiaal om mee te vliegen.
     
  7. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    De contradictie om er niets over te zeggen/schrijven en het niet kunnen laten komt wat miezerig over.

    Meneer jansen heeft er moeite mee om niet te reageren en wil toch nog even door zeuren. Gebruikt ook graag woorden als opvoeding, asociaal enz.. Doet me denken aan iemand die nooit de playboy bekijkt maar stiekum....

    Zal er verder geen woord meer aan te besteden.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  8. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    Wat jou betreft Rubaaaaaaaaaa. Als je mijn adres wil of je geeft het jouwe dan kom ik gewoon even langs. Kleine moeite om zo te ervaren wat ik IRL zeg en doe, zodoende kan je beter oordelen over hoe of wat.
     
  9. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam

    Dat lijkt mij nou eens een strak plan. Ik heb je al eerder uitgenodigd maar toen wimpelde je het af.
    Ik stel voor dat je dat deze keer niet doet. Kunnen we onder het genot van een bak koffie op inhoud de zaken eens bespreken met elkaar.

    Laat maar weten wanneer het je schikt. Mijn adres is bekend (zie website)
     
  10. Tecto

    Tecto

    Lid geworden:
    11 jul 2013
    Berichten:
    135
    Locatie:
    Gouda
    @BlikvanBoven
    Totaal geen behoefte om met u een kop koffie te drinken of op welke wijze dan ook een ontmoeting te arrangeren. Uw eerdere uitnodiging was om een handheld gimball te proberen en die beurt heb ik voorbij laten gaan, zoals uitgelegd. Doe nu niet alsof....

    Kan me sowieso niet voorstellen wat we samen inhoudelijk te bespreken hebben, gezien uw eerdere reageren. Zo iets in de trant van uw d800 is niet zo goed als mijn...? of.....

    Moge duidelijk zijn dat ik niet popel om personen -die aandoeningen-syndromen, termen als asociaal gebruiken in hun betoog- privé te ontmoeten. Beter voor u om meneer jansen uit te nodigen.

    Wat Rubaaaaaaaaaaaa betreft. Die suggereert dat ik alleen anoniem...... kennismaking Gouda/Gouda is zo gepiept.

    Edit;

    De hele discussie begint zo langzaam aan te vervelen en zat al snel op een vreemd spoor.
    Misschien onbedoeld maar als ik reageer op een zin van; "als ik de gimball niet had gehad had ik de opdracht niet gehad (of iets in die richting)" met "dacht dat met vakmanschap te maken had en niet met het hebben van een gimball".... Of stevige bedenkingen heb en de beperkingen wil duiden dan.....zijn de rapen gaar. Mensen die als hardste gillen bij een crash en ongevraagd er nog eens inwrijven op ongezouten wijze dat manual vliegen..... zijn zelf snel tegen hun krulletjes ingestreken en beginnen dan te smijten met... "Oh"; om onnodig inhaken te voorkomen, zelf ben ik gelukkig nog niet gecrasht met een multi.

    Sluit deze hele discussie af met een blikvanbovenaf en zal ook mijn eigen (soms provocerende) inbrengt kritisch bekijken.

    Van mijn kant zal ik de betrokkene in deze discussie niet meer van repliek dienen en wens ze veel plezier en succes met de hobby.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  11. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    Jammer dat je dit afwijst. Had graag een bak koffie met je gedaan en wat ervaring uitgewisseld. Zoals ik al zei, je maakt prachtige foto's en doet hier op het forum je uiterste best ons allen te overtuigen van je eigen kwaliteit. Van je kritiek op mijn filmpjes/foto's had ik gehoopt wat te kunnen leren. Ik ervaar een forum als een plek waar men kennis deelt en op die grond heb ik je dan ook uitgenodigd.

    Voor wat betreft alle kritiek die vrijwel ieder forumlid op je heeft...
    Je schreef een paar posts terug dit:

    Als nu van alle kanten door vele mede-froumleden wordt aangegeven dat jij dergelijk gedrag vertoond is het wellicht een idee je eigen advies hierin te volgen. Of blijf jij als enige 'geloven' in je eigen gelijk en zie jij het als dat wij ons schuldig maken aan dergelijk gedrag?

    Hou je van Poëzie?

    Het ga je goed Huib.
    Aandacht heb je volop hier :rolling:
     
  12. B.Dave

    B.Dave

    Lid geworden:
    8 sep 2009
    Berichten:
    1.196
    Locatie:
    Hoboken, Antwerpen, Belgie
    :proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost::proost:

    En voor de rest wil ik maar alleen zeggen.......het was een schijtfilmpje en vind die lens ook maar niks voor de gopro MAAAAAR die gimbal doet wel bangelijk goed zijn werk.
    En daar ging dit topic dus over.

    Oh ja en die foto's van die andere pipo zijn ook schijtfotos MAAAAAAAR zijne polaroid doet wel zijn werk goed.

    KTHX NEXT !!!
     
  13. Tasz

    Tasz

    Lid geworden:
    10 okt 2011
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Kudelstaart
    Ach hij snapt het leven gewoon niet.
    Hij zoekt nutteloze argumenten om zijn gelijk maar te halen.
    Waarschijnlijk heeft het verder ook geen vrienden.

    Ik ga zo maar eens een mooie duik maken hier op Curaçao samen met mijn oude 4.1 megapixel onderwater camera. Mischien dat ik een lelijke foto kan maken van een schildpad
     
  14. Ben Jansen

    Ben Jansen

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    2.464
    Locatie:
    Dordrecht
    MMMMM, hij weet niet wat ie mist.
    Norbert heeft lekkere koffie, een heel leuk vrouwtje en mooie modelbouwspulletjes.
    Wat wil iemand nog meer. :p

    En Dave is een eikel net zoals ik maar wel een eikel met humor!!:D
     
  15. B.Dave

    B.Dave

    Lid geworden:
    8 sep 2009
    Berichten:
    1.196
    Locatie:
    Hoboken, Antwerpen, Belgie
    Meneer De Eikel voor U Ben :)
     
  16. Ben Jansen

    Ben Jansen

    Lid geworden:
    18 sep 2005
    Berichten:
    2.464
    Locatie:
    Dordrecht
    Sorry, meneer de Eikel! :rolling:
     
  17. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
    Mensen, deze discussie is nu klaar. Of het blijft of ontopic of hij gaat dicht. Aan jullie de keuze.
     
  18. Qneuzidol

    Qneuzidol

    Lid geworden:
    5 sep 2013
    Berichten:
    65
    Locatie:
    Oosterleek
    He gezellig hier zeg, een warme deken als het ware...
    Hoe werkt dat eigenlijk die 3e D, houd die richting met een kompas?
    Als je multicopter draait draait ie dan mee of moet je dat sturen?
     
  19. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Denk dat hij gewoon corrigeert, op korte veranderingen, als je bewust stuurt, zou hij gewoon meegaan denk ik. neem aan dat hij dat wel "ziet" /"snapt".
     
  20. BlikvanBoven

    BlikvanBoven

    Lid geworden:
    21 mrt 2013
    Berichten:
    1.994
    Locatie:
    Rotterdam
    De H3-3D is alleen qua tilt te sturen vanaf je zender. De roll & yaw zijn niet te beïnvloeden. De yaw corrigeert de kleine (yaw) wiebeling die je toestel maakt. Ik meen dat hij tot 5 graden eruit filtert. Ga je werkelijk een yaw maken dan draait hij netjes mee.

    Gr Norbert
     

Deel Deze Pagina