zere ogen van het turen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat ook regelmatig, maar bij mezelf twijfel ik tussen typisch gevalletje opticien (maar ik wil de stap niet nemen) of allergie, hooikoorts, daar heb ik ook last van en dat geeft ook dit soort reacties.
Ik denk echter het eerste en dat heeft niets met felle lucht te maken, maar met het acheruit gaan van mijn ogen :(
Grtz (en loop even langs de opticien)
Jan

ik heb dit ook heel vaakook bij het rijden in de auto bij een lange rit

ikzelf denk dat het bij mij meer te maken heeft met het knijpen van de ogen wat je ook erg moe maakt
je bent dus niet de enige die dit heeft
mischien is er een opticien hier op het forum die ons haarfijn ken uitleggen wat er nou precies gebeurd in/op de ogen

ik gebruikt trouwens een serengeti bril sinds een jaar daarmee heb ik het beduidend minder

grtz lip

Ik heb niet echt veel gevlogen vandaag maar de thermiek was iedere keer richting de zon.

als je wind op start, verder door steken wind op, en daar belletjes gaan zoeken zoals ik doe.
ik heb vandaag geen enkele keer richting zon gekeken.
de zon is niet meer veilig op het moment hoor.

Ik zal dat zeker eens doen, kan nooit kwaad maar ik had het alleen vandaag maar.

Ik zat al van anderhand te bedenken misschien smog of zo dacht ik.
Of gewoon simpelweg wat zonnebrand dat door zweet in mijn ogen liep (ik gebruik anders nooit zonnebrand maar mijn benen waren nog gelijk melkflessen en ik nam mijn hoofd ook gelijk mee)
Het zal morgen wel over zijn, maar het maakte er het vliegen vanmiddag niet leuker op.

als je wind op start, verder door steken wind op, en daar belletjes gaan zoeken zoals ik doe.
ik heb vandaag geen enkele keer richting zon gekeken.
de zon is niet meer veilig op het moment hoor.

Dat doe ik ook altijd maar vond echt niets.
Er staat daar bijna allemaal mais en net bij de zon zeg maar staat een ander gewas.
Ik denk dat daar vooral de bellen loslaten.

he bertus zal iedereen wel eens hebben
ik heb het vooral na een zware week op het werk als ik moe het veld op ga heb je hier al sneller last van

gr.john

Zere ogen heb ik niet, maar ik sta soms te tranen als een klein kind bij het vliegen.
De krokodilletranen biggelen over mijn wangen als er een beetje wind staat. ;)

Maar vandaag was het bij ons ook een slechte lucht om op hoogte bezig te zijn.
Alles was een beetje grauw en je model viel er makkelijk tegen weg.
Wel lekker veel thermiek maar inderdaad vermoeiend vliegen voor de oogjes.

Bij ons was de boer net zijn uien aan het rooien en zijn land lag net in de aanvliegroute. Iedere keer dikke klappen stijgers als je over zijn land aankwam.

volgens mij de aller aller laatste restjes vulkaanstof dat recht in je ogen gewaaid is!

jaja dat moet het wel geweest zijn ;)

(het was best een windstille dag overigens ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back