Zhengdefu

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door eddd, 24 jul 2015.

  1. eddd

    eddd

    Lid geworden:
    6 okt 2012
    Berichten:
    68
    Locatie:
    Julianadorp/NH
    Hi ,

    waarschijnlijk ga ik hier een paar mensen tegen het zere been schoppen ,maar is er iemand die een goede ervaring heeft met het merk Zhengdefu?
    Ik had nog een doosje in de voorraad liggen en dacht ,ach waarom niet? , nou daar gaat ie , de kit is op het eerste gezicht wel aardig , de versie die ik hier doe is de USS Ticonderoga /of de USS Aegir , een missile cruiser uit de Amerikaanse school ,wat voor mij wil zeggen een lelijk schip ,met geen uitstraling ,efficiƫnt voor wat ze moet doen natuurlijk, search en destroy, terug naar de kit , een elektrische versie ,met motortje en de hele mikmak, begonnen aan de kit valt al op dat de handleiding /beschrijving zo de prullenbak in kan , de tekening of wat er voor door moet gaan is but, de laptop er naast en zoeken waar de onduidelijke onderdelen heen moeten op deze kit ,wat op zich ook wel weer wat heeft (ben misschien een beetje verwend door de betere kits ) .
    Het past allemaal wel aardig maar dit is geen hoogstandje op model gebied , download zhengdefu.jpg

    Brandt maar los bouwers /het is toch komkommertijd .

    Ed
     

Deel Deze Pagina