zie Thread JOP 2010

Yes ik heb net een mail ontvangen daar gaan we zekers heen en deze keer wil ik vliegen en niet in de fik geraken ik had toen wel inschrijfnummer 13 ??? en in Porz toen het ook niet ging had ik ook no 13.

Dus deze keer graag geen inschrijfnummer 13 voor mij

Gr Japiooooooo

Dan moet je Of heel lang wachten en pas vlak voor 4 juli aanmelden OF nu doen maar dan denk ik dat je wel weer ergens in de buurt van 13 uit kan gaan komen.

Ook ik hoop er deze keer weer bij te zijn en hopenlijk het hele weekend (moet de vrouw dan even lief aankijken en Japio inschakelen, die heeft op 1 of andere manier een hele goede invloed op haar :roll: ).

En deze keer ook meerdere vluchten te maken dan 1 (maar ja, was toen nog echt een newbie, ben nu al een newbie + 1 ;-) ).

@Berto

Ik heb me vanavond gelijk aangemeld en vriendelijk verzocht mij geen no13 te geven als inschrijfnummer.:mrgreen:

Ja klopt ik heb een goed kontakt met patries niks mis mee, gaat helemaal goed komen is toppie als jullie het hele weekend komen, we gaan het weer gezellie maken. Potje bier (na het vliegen natuurlijk) kippepootjes, nou kan niet meer stuk toch.

Gr Japiooooooooooooooooo

Yes ik heb net een mail ontvangen daar gaan we zekers heen en deze keer wil ik vliegen en niet in de fik geraken ik had toen wel inschrijfnummer 13 ??? en in Porz toen het ook niet ging had ik ook no 13.
Dus deze keer graag geen inschrijfnummer 13 voor mij
Gr Japiooooooo

Ja Japio, ik had nr 7 :mrgreen: enne meer dan 50 liter weggekachel in dat weekend :yes:

En ook weer aangemeld.

Ger.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Ger

Ger klopt dat heb ik gezien, je lag letterlijk aan de startlijn telkens te loeren of je kon vliegen, ik vraag me wel af hoe jij het flikte om telkens weer als 1e vooraan te staan.

Dit jaar ga ik je in de gaten houden en volg je op de voet :mrgreen:

Gr Japioooooooo

@Ger

Ger klopt dat heb ik gezien, je lag letterlijk aan de startlijn telkens te loeren of je kon vliegen, ik vraag me wel af hoe jij het flikte om telkens weer als 1e vooraan te staan.

Dit jaar ga ik je in de gaten houden en volg je op de voet :mrgreen:

Gr Japioooooooo

No problemo Japio, net als ik om 08.00 opstaan en om 08.30 omhoog :wink:
Enne niet zeiken tegen de leider in de pilotenbox maar gewoon doen wat ie vraagt "are you ready?" ALTIJD YES ROEPEN!!! dan kom je wel aan een paar vluchtjes, soms wel eens met 5 of 6 kisten tegelijk maar da's alleen maar leuk joh.

Ger.

@Ger

Zoals gezegt ik ga je op de voet volgen enne 5 6 kisten in de lucht maakt mij niet uit ik scharrel wel in de ronte op veilige afstand.

Gr Japiooooooooo

Wat lees ik!!!!!!!!! nu pas ???? 8.00 uur opstaan ???? dat is voor mij midden in de nacht man, toch maar eens veranderen die tijden van mij.

Gr Japiooooooooo

En ook alvast de deur maar uit gedaan, kan de vrouw het niet meer tegenhouden :roll:

hehe, nee, ik vertrouw er juistum op dat jij in de aanloop naar JOP toe de vrouw kan overtuigen dat wij het komplete weekend aanwezig moeten zijn ;-)

Bedankt Koen

Vandaag kreeg ik een mail van Koen en hij vertelde mij dat ik inschrijf no 11 heb gekregen nou is dat beter als 13 maar het is wel het gekken getal:mrgreen:, zou dat toeval wezen??? :mrgreen:

JA TOCHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin:

Gr Japioooooooooooooo

Back