modelbouwer 11 mrt 2019 #21 Lekker dag je weer thuis bent Pieter Ede is volgende jaar ook weer, doe maar rustig aan en beterschap Martin
Lekker dag je weer thuis bent Pieter Ede is volgende jaar ook weer, doe maar rustig aan en beterschap Martin
Fixit 11 mrt 2019 #22 goed om te horen dat het weer beter me u gaat doe rustig aan we zien van zelf wel weer wanneer u weer met u met u verslag verder gaat .Remko
goed om te horen dat het weer beter me u gaat doe rustig aan we zien van zelf wel weer wanneer u weer met u met u verslag verder gaat .Remko
M marcelinets Guest 11 mrt 2019 #23 Hallo Pieter ik wens je al het goede en een goed herstel toe veel beterschap gewenst.
Helicor 11 mrt 2019 #24 Goed te horen Pieter, dat dit , naar het lijkt, met een sisser is afgelopen. Hou je taai, en spoedig herstel gewenst! Cor EDIT: ik moest dus ook even zoeken wat "ileus"nu precies betekent, en onder andere, van een arts dit gevonden: Een volvolus, waarbij een kronkel in de darm de doorgang blokkeert. Te gek: een VOLVO lus.......en dat voor jou. Hoop dat jij dit kunt waarderen, dacht het wel
Goed te horen Pieter, dat dit , naar het lijkt, met een sisser is afgelopen. Hou je taai, en spoedig herstel gewenst! Cor EDIT: ik moest dus ook even zoeken wat "ileus"nu precies betekent, en onder andere, van een arts dit gevonden: Een volvolus, waarbij een kronkel in de darm de doorgang blokkeert. Te gek: een VOLVO lus.......en dat voor jou. Hoop dat jij dit kunt waarderen, dacht het wel