Zijn dit twee goede sets?

Wanneer je ze gebruikt voor het model waarvoor ze bedoeld zijn heb je er een goede, helaas wat dure, set aan.

Je betaald dus een goeie 138€ aan de setup.

Zoiets kost je 86$ =64€ ofwel minder dan de helft.
Verzending is +- 10€.

Qty Item Price 1 SK-3548-900 TGY AerodriveXp 32 SK Series 35-48 900Kv / 770W $24.95 1 OR001-00113A JXF 13x6 / 330 x 153mm Poly Composite propeller $2.19 2 HX5010 HXT 6.9kg / 39.2g / .16sec Twin bearing servo $11.40 2 TGY-S3317S Turnigy S3317S Servo 17g / 2.3kg / .14sec $9.04 1 TR_P60A TURNIGY Plush 60amp Speed Controller $32.11 1 JY5.0 Shaft adapter to suit 5.0mm motor shaft (collet) $3.95 1 AM2001-45x10 45CM Servo Lead Extention (Futaba) 26AWG (10pcs/set) $2.87

Vergeet dan niet de inklarings kosten die zijn 19% over het hele bedrag inclusief verzendkosten + 17.50 dan zit je al op 106 euro en moet je langer wachten. Je moet dus zelf beslissen. Maar hongkong is niet altijd zo goedkoop als dat het lijkt.

@hugy
met zon klein pakketje dat R.marijnissen aangeeft, is de kans dat je inklaringskosten etc moet gaan betalen heel klein, je komt er meestal wel doorheen (ik heb al 47 orders varierend van klein tot redelijk groot en heb nog NOOIT douane gehad;))

Ja maar de kans is er wel en ik vind dat je zoiets er wel bij moet vermelden dus het lijkt wel de helft van de prijs maar dan moet je nog wel 2 keer nadenken of het echt zo is.

ik heb de mentor gekocht met de setup zoals deze beschreven in de link.
Ik heb mijn buik vol van het kopen in de us of china.
Scheelde niet veel of ik was 600€ kwijt met te kopen in de us.
Niet ware van pay pal anders was ik alles kwijt.
En als je eens alles goed berekent he scheelt dat niet veel meer met te kopen in europa.
En veel leed gespaard.
Beetje per beetje schakel ik volledig over naar electro.
Heb nog een nieuwe extra 300sp staan ,die zal ik ook electro afbouwen.
Deze zomer komt er ook nog de mpx cularis erbij.
Dan kan mijn EZ op verlof. :-)
Nu nog eerst de rest van nitro opvliegen in mijn calmato en dan is het gedaan met brandstof vliegen.

Gr

Tsja.. zo heeft de lokale modelbouw boer ook weer te eten, en je bent er gelukkig mee, dus waarom niet. ;)

Zelf vind ik de prijs die setjes om te janken.
Voor et geld van een cularis setje heb ik mijn vloot van pak em beet 7 kisten aangekleed met turnigy spullen.
Jammer dat je importeren niet meer durft na dat akkefietje, het zou je een hoop besparen.

Tjah, hij geeft aan gekocht te hebben in US. Die staat erom bekend, dat als je daar besteld je douanekosten moet betalen, vanuit HK of ander Aziatisch land is die kans veel kleiner

Back