Zijn er problemen bij wetronic?

Discussie in 'Model truckers' gestart door Maas-trucker, 26 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maas-trucker

    Maas-trucker

    Lid geworden:
    18 mei 2020
    Berichten:
    49
    Locatie:
    België/maasmechelen
    Zijn er mensen die weten of er problemen zijn bij wetronic,geen reactie op mails,als je belt bezet toon meerdere keren,heb daar nog bestellingen die betaald zijn en waarvan ik geen reactie meer krijg
     
  2. Mark300

    Mark300

    Lid geworden:
    24 mrt 2011
    Berichten:
    605
    Locatie:
    Nieuw-Beijerland
    Het is momenteel een vreemde tijd met Corona.

    Velen zitten thuis, en spenderen meer tijd aan modelbouw.

    Ik denk dat hij het enorm druk heeft. Hoelang zit je al te wachten?

    Besides that, dit is je eerste post op een forum en gelijk een winkel slecht in een spotlight proberen te zetten. Het zou netjes zijn als we op zijn minst je naam wisten.
     
  3. Maas-trucker

    Maas-trucker

    Lid geworden:
    18 mei 2020
    Berichten:
    49
    Locatie:
    België/maasmechelen
    Sorry het is niet mijn bedoeling om een winkel in slecht daglicht te zetten,ik dacht hier meer info te vinden,ben heel tevreden van wetronic,en idd de corona geeft veel problemen en dacht mss dat er iets gebeurt was
     
  4. vwforum

    vwforum

    Lid geworden:
    8 jan 2009
    Berichten:
    1.334
    Locatie:
    nieuwegein
    Wetronic is heel druk in de zaak met mensen die er komen. Vandaar dat de telefoon weinig op genomen word.
    Mailen is de beste optie. Maar ook daar van krijg Alwin er honderden vanbinnen. Plus dat Alwin nog druk bezig is met een ander pand.
    Waar Alwin zijn eigen 3D spullen gaat maken.
     
    Leon1965 vindt dit leuk.
  5. Leon1965

    Leon1965

    Lid geworden:
    21 jul 2019
    Berichten:
    1.882
    Locatie:
    Utrecht
    Geen problemen bij Wetronic bekend (ik woon er om de hoek) maar heel erg druk bezocht de hele dag, weinig personeel, voorraaden sijpelen binnen en moeten ook verwerkt worden. Het is een degelijke zaak maar geen bol.com met call center, ze moeten zelf alles doen Dus telefoon heeft echt geen prioriteit
     
    Tug.NL vindt dit leuk.
  6. Maas-trucker

    Maas-trucker

    Lid geworden:
    18 mei 2020
    Berichten:
    49
    Locatie:
    België/maasmechelen
    Oké dat wist ik niet en nogmaals tis helemaal niet de bedoeling een winkel in slecht daglicht te zetten mvg christoph
     
  7. ShabaF117

    ShabaF117

    Lid geworden:
    9 mei 2020
    Berichten:
    87
    Locatie:
    Zuid Holland
    Mijn ervaring is dat de service er zeer goed is , ik ga er het liefste altijd zelf heen .
     
  8. Maas-trucker

    Maas-trucker

    Lid geworden:
    18 mei 2020
    Berichten:
    49
    Locatie:
    België/maasmechelen
    Ik woon in België en grenzen zijn dicht,anders was ik alles meteen daar gaan kopen
     
  9. Timmi

    Timmi

    Lid geworden:
    10 aug 2008
    Berichten:
    970
    Locatie:
    Werkendam
    Volgens mij heeft de persoon in kwestie geen kwade bedoelingen en steld gewoon een vraag n.a.v. zijn ervaringen.

    Hij is blijkbaar niet op de hoogte van de drukte in de winkel en/of online bestellingen.
    Dus in een kwaad daglicht stellen is mijn inziens totaal niet aan de orde.

    De vraag beter lezen en interpreteren wel.
     
    vwforum en raoul00123 vinden dit leuk.
  10. volvo/ben

    volvo/ben

    Lid geworden:
    12 jan 2013
    Berichten:
    862
    Locatie:
    Nieuwegein
    Alwin is vaak samen met zijn collega Ton aan het klussen op de locatie waar ze alles gaan 3D printen hierdoor staan er af en toe invallers voor hun in de winkel die ook druk zijn met het verwerken van de online bestellingen en klanten waardoor er niet altijd gereageerd kan worden dit is inderdaad erg vervelend maar ik ben daar zelf in de winkel geweest en heb gezien hoe druk ze zijn met online bestellingen dus je kan er gewoon van uit gaan dat je vast wel antwoord krijgt en dat dat misschien tussen 1 a 5 werk dagen is... Andere mogelijke optie is proberen te blijven bellen.
     
  11. Schots en Scheef

    Schots en Scheef

    Lid geworden:
    25 jun 2008
    Berichten:
    2.460
    Locatie:
    Hoogeveen
    Grootste probleem is ondertussen dat de groothandel minder voorraad heeft.. En die ook zit te wachten tot het binnen komt. En praktisch alles komt uit China....
     
  12. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Slotje omdat het om een (suggestieve) winkelbespreking gaat.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  13. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Bij deze nog een reactie van de winkelier:

    Hallo Heren,

    Het is momenteel hier extreem druk nog los van onze extra werkzaamheden hebben wij tot wel 5x meer telefoontjes per dag en emails te verwerken. Ondanks dat er 2 man extra personeel is bijgekomen begin dit jaar blijven de uitdagingen opstapelen doordat leveranciers steeds moeilijker leveren ivm het corona virus en dat veel mensen thuis zitten en de hobby weer oppakken.

    Op de website hebben we ook specifiek een banner/melding geplaatst dat het wegens drukte momenteel helaas wat langer dan gebruikelijk kan duren voordat er reactie op email / telefoon komt. Zelf werk ik bijna 24/7 om zoveel mogelijk weg te werken maar tegen 500 mails op een dag kunnen zelfs wij vaak niet eens meer op. Ook wij zijn uiteindelijk mensen en doen wat we kunnen. Helaas hebben veel leveranciers alle levertijd verwachtingen op onbekend gezet omdat gewoon weg niemand meer weet hoelang transport duurt. Wij hebben al leveringen gehad die meer dan 2 maanden op de luchthaven hebben staan wachten door een tekort aan luchtvracht plaatsen. Hierdoor moeten wij ook vaak aangeven dat we zelf geen levertijden kunnen aangeven hoe graag we dit ook zouden willen doen.

    Het zijn rare tijden en we moeten er met ons allen van maken wat we kunnen. We begrijpen dat iedereen graag zo snel mogelijk zijn spullen binnen wilt hebben maar als iets bij ons niet op voorraad is dan zijn ook wij overgeleverd aan de grillen van de leveringen en de leveringsproblemen die er spelen. Zelfs grote leveranciers waar we al jaren van weten hoelang de levertijd normaal bedraagt hebben nu leveringsproblemen wat voor hun ongehoord is.

    Op dit moment kunnen we niet anders dan vragen om wat geduld in deze rare tijden. Maar het belangrijkste voor iedereen blijft #staysafe. Dit is geen virus die je zomaar even wilt oplopen.

    Met vriendelijke groet Alwin
    Namens Team Wetronic
     
    datema, Tug.NL, ozy en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina