Zijn er toevallig ook mensen in de buurt van ermelo

Heey mensen. Ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen of willen rijden. In de buurt van Ermelo. Zijn die er toevallig ook?

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een kyosho fazer. Maar moest uiteraard de motor laten inlopen. Dus ik deed dat met het WOT methode. Maar de zuiger of iets dergelijks was vast gelopen. Kreeg geen beweging meer in de trekstarter. Plus ik heb helemaal geen ervaring en wil graag leren. Hoe ik moet de motor moet afstellen. Tevens wil ik misschien wat dingetjes gaan aanpassen of inbouwen. Dus hoopte op advies en eventueel hulp. Want ik wil ook nog een off road auto kopen. Dus alle hulp is welkom.

Is de motor er tijdens het rijden zomaar mee opgehouden of heb je de motor zelf stop gezet en af laten koelen waarna hij niet meer rond wilde?

Waarschijnlijk staat de zuiger op de hoogste stand vast in de klemming. Schroef de plug er eens uit en zie of de zuiger echt vlak onder de plug staat.

Indien zo, even met de fohn verwarmen en dan nog eens aan de trekstarter trekken.

Waarschijnlijk staat de zuiger op de hoogste stand vast in de klemming. Schroef de plug er eens uit en zie of de zuiger echt vlak onder de plug staat.

Indien zo, even met de fohn verwarmen en dan nog eens aan de trekstarter trekken.

Mijn eerste gedachte ook indd.
Als een motor nieuw is klemt de zuiger op het BDP (bovenste dode punt)
Als je zuiger op dat punt staat en je laat de motor koud worden dan klemt de cilinder de zuiger vast.
Zoals Roelof zegt kontroleren en en met een serieuze föhn de boel verwarmen.

Dank jullie beide voor de tip Roelof en Efrem. Hij ligt bij de winkel. Dus hopelijk zal die dat ook weten;-) net maar wel even ventilatie gaten gemaakt in de kap.

Vandaag winkel gebeld. Zuiger blijt niet vast te zittenm wat er dan wel vast zit wist hij nog niet. Hij wacht op bericht van de fabrikant zodat mijn garantie er niet aan gaat. Duurt wel lang allemaal

Back