Zippy/Flightmax/Rhino naar Hyperion ?

Hoi allemaal,

ik heb een Hyperion lader 0620i met een schakelbordje voor Hyperion bijgeleverd en heb een schakelbordje voor Flightpower mee besteld.

Nu heb ik ook eens wat cellen besteld in HK van de merken die je in de titel vind. Nu vroeg ik me af of er voor die merken ook zo bordjes zijn voor te balanceren ?

Ik vond hier (Hyperion shop) een aantal types, maar enkel voor HP/PQ, TP/FP, JST EH & JST XH !

Iemand enig idee welke ik nodig heb voor Zippy, flightmax, Rhino, ... andere merken van Unitedhobbies ?

Groetjes,

Davy

Controleer dat van nando maar eens. Ik had ook drie dergelijke schakelbordjes gekocht en paste alle drie niet. Daarna kwam ik er achter dat ik ze rechtstreekt op mijn lader kun down (Fusion Elysium LX60B Pro).

Nando,

Bedoel je dan in het standaard bijgeleverde board voor Hyperion cellen ?

Awel, ik heb gecontroleerd met een pakket 4S1P van Zippy en die past zonder problemen, maar de andere paketten van Zippy passen niet ! Die van Rhino passen zeker niet...

Groetjes,

Davy

Nee, zonder bordje what so ever, dat doe ik ook met mijn hyperion laders en zippy accu's.
Er zijn "eigenlijk" maar 2 balanceer stekker systemen, flightpower, en de rest. Kokam en enkele andere hebben aan de accu kant wat aan de zijkant dat je eraf kan snijden om makkelijk in een female jst te passen.
Bij de zippy's en anderen die jst stekkers hebben, hebben aan de bovenkant 2 dingetjes, als je die eraf haalt past het in een kokam female (robbe balancer bv.)

Back