Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
2s?
Ik heb in het begin toen die zippy R lipo's er net waren bij hobbycity een 2s 2200mAh gehaald. deze haalde netjes 2230mAh, niets mis mee dus.
Een maand geleden ongeveer nog een gehaald, deze haalde maar 1900 en dat doet ie nogsteeds, verder is er niets mis mee alleen de laatste batches van alle zippy R's lijken wat minder van capaciteit dan ze zouden moeten zijn. Dit staat ook diverse keren op de costumers forum van hobbycity.
wachten is dus op een nieuwe voorraad die hopelijk wel goed is.
En is er verschil in gewicht? Want ik verbaas me er altijd over dat sommige fabrikanten tot 40 gram minder nodig nodig hebben voor dezelfde capaciteit (2200mAh).2s?
Ik heb in het begin toen die zippy R lipo's er net waren bij hobbycity een 2s 2200mAh gehaald. deze haalde netjes 2230mAh, niets mis mee dus.
Een maand geleden ongeveer nog een gehaald, deze haalde maar 1900 en dat doet ie nogsteeds, verder is er niets mis mee alleen de laatste batches van alle zippy R's lijken wat minder van capaciteit dan ze zouden moeten zijn. Dit staat ook diverse keren op de costumers forum van hobbycity.
wachten is dus op een nieuwe voorraad die hopelijk wel goed is.
Ik gebruik de LiPo's van Graupner en mijn eerste 2S1P 3200mAh geeft na zo'n 50x gebruik nog altijd gemiddeld 3350mAh op de Spintec V2 bij een ontlaadstroom van 35A (stoppen op 6V=1V/cell). Dus over de Graupners ben ik zeer te spreken en heb daarom recentelijk nog een aantal bijgekocht. Het zijn zeker niet de goedkoopste accu's maar kwalitatief perfect. De eerste accu is nog steeds de oorspronkelijke dikte terwijl ik menig E-Flite en HiModel LiPo heb zien opbollen na een paar keer laden (zelfs bij 1C laden).Balen dus.......ik ben echt van plan om maar eens goede cellen aan te schaffen i.p.v. de 'goedkopere'.
Hopelijk bedoel je hier 3V/cel want een LiPo ontladen tot 1V/cel betekend gegarandeerd het einde van die accu!.... een ontlaadstroom van 35A (stoppen op 6V=1V/cell)....
Nee, want de Spintec rekent in normale cellen en niet in LiPo's.Hopelijk bedoel je hier 3V/cel want een LiPo ontladen tot 1V/cel betekend gegarandeerd het einde van die accu!