Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Woensdag krijg ik me ps3 binnen en dan is het voor even vaarwel xbox![]()
Ik moest wel lachen bijv bij dit filmpje: [URL="| How to Trickshot PROPERLY - YouTube[/URL]
Wat een onzin eigenlijk :s
Ik speel het meest MW3, Black ops af en toe nog maar en Crysis2 eigenlijk helemaal niet meer..
Hey Electrische Rutger,
Ik had het over goede CoD spelers, de enige CoD games die competatief wat voor gesteld hebben zijn CoD2 en CoD4, CoD4 word nog steeds gespeeld de toppers zijn nooit geswitched, maar CoD4 is ook bijna dood en heeft al lang geen groot lan tournament gehad.
Vele cod spelers spelen nu counterstrike source, of counterstrike global offensive beta.
In afwachting van de release van global offensive en in de wetenschap dat CoD competatief dood is
Public in CoD vind ik saai, en kan ik in de nieuwe versies met nukes en weet ik wat niet veel over melden ook.
Ik speel al sinds zon beetje het begin FPS pc games dus kan console FPS games niet echt serieus nemen
Grts
Mag je niet hier verkopen eh..
Zelf trouwens PS3, vooral MW3 trickshotten proberen en verder alleen quikscopen
Voeg anders maar toe, 1x in 2weken in weekend en vooral snachts dan, ivm bij mn vader zijn..
xepic_shinerx
Jo sgoed
Kan je niet vanavond al? xd ga over ong 1uur tot 4uur ofzo, ik moet nog wel 3uurtjes slapen voor het voetbal hahaMaar vind het heerlijk, op een of andere manier ben ik dan altijd goed wakker en voorbereid ofzo
Zondag tennis maar kan ik langer slapenJe wist de naam?
Vandaag trouwens met vrienden CLAN opgericht: #DaC = Dutch **** Clan
Ok.
Heerlijk net gespeeld, tot 6uur en nu maar beetje rusten/relaxen eh haha.