Zj-Hobbyshop ervaringen gevraagd

• Topicstarter Topicstarter nieuwhier
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nieuwhier

Guest
Heeft iemand ervaring met het duitse www.zj-hobbyshop.de ?

Zij verkopen Ichargers met toebehoren tegen lage cq. redelijke prijzen. Het is wel het enige product dat zij verkopen.

Zou dat een beetje safe zijn of kan ik beter gelijk mijn geld hier onder de forumleden verdelen??:rolleyes:

HobbyCity is goedkoper...
Verder geen ervaring met zj-hobbyshop.

Je geld uitdelen mag natuurlijk altijd.:mrgreen:

grts

niels

Laatst bewerkt:
Scheelt 'maar' 30 euro op alleen de lader. Verzenden vanuit BRD lijkt mij veiliger, goedkoper en sneller dan uit Hong Kong. Of heb ik het mis?

Verboden :confused::confused::confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Modelbouwforum.nl - Regels & voorwaarden
8. Geen winkelbesprekingen op het forum

Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.

Van Duitsland kun je rustig kopen.

Je hebt dan ook 2 jaar garantie . (bon goed bewaren)

En of HC goedkoper is als hij door de douane gaat .? geloof het niet.

Ik heb net een lader uit shanghai gekregen , was ook veel goedkoper als bij HC . ;)

Mvg Johan

mkabel heeft gelijk, er mogen geen winkelbesprekingen gehouden worden op het MBF.
Waarschijnlijk gaat er binnenkort dus een slotje op deze thread.

Maar naar welke lader ben je aan het kijken ?

grts

niels

Correctie:

Waar kan ik een Icharger 208B kopen in NL of directe omgeving zonder er dagen/weken op te moeten wachten?

Een hint, zonder de winkelnaam te noemen, zou al volstaan...

sehr gut gesprochen :mrgreen:

ich kann nicht sehr gut deuts sprechen aber schon das Sie das sind:cool:

Zarko, deine Ubersetsung stimmt nicht. Konnen Sie es am Deutsch posten, dan ubersetzen wir es.

Even vermelden dat ik twijfel aan de Duitsheid van deze meneer. Mijn vriendin is zelf Duitse en die zegt ook dat dit absoluut grammatikaal niet correct Duits is.

En dan begin ik toch al snel te twijfelen ... mijn 2 centen

Hallo nach Holland
Sorry Ich kann nicht Holländisch :(

Vor eine Stund haben Sie alle mein Shop gestürmt, das war Wahnsinn :)

Sie alle können bei mir Junsi Ladegeräte kaufen zum günstigem Preis mit guten Service und schnellen Versand

Gruß
Zarko

maar ook geen duits

Even vermelden dat ik twijfel aan de Duitsheid van deze meneer. Mijn vriendin is zelf Duitse en die zegt ook dat dit absoluut grammatikaal niet correct Duits is.

En dan begin ik toch al snel te twijfelen ... mijn 2 centen

Zarko wird auch wohl keine Deutsche eltern haben aber seine firma in Garbsen bei Hannover ist eine tatsache .

Grusse von ein ex-Steyerberger (Nienburg/Weser)

Dan heb ik niks gezegd ;). Ben altijd voorzichtig na een eerder voorval met iemand die een winkel in het buitenland had.

Dus hier: Zarko, ich wünsche Dir alles Gute und viel Erfolg für Deinen Laden! Auf dass Du viel verkaufst!

Raoul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back