Zlin komt in publiek tijdens airshow

Lees de reactie van prop-er, Hubris ;)

Dit was dus geen klapband maar pilot error.
Oeps, pagina 2 gemist.

Damn, je zal dit als piloot maar op je geweten hebben. Of je er nou wat aan kan doen of niet (daar heb ik geen verstand van). Bah bah... je moet er toch niet aan denken..?

wat een ranzige foto. moet je op de link drukken en dan foto 9 brrrr hartstikke smerig links in de hoek op die plaat. bij de benen van die brandweer.allemaal bloed!! khebt snel afgeklikt.

Tja. De één kan daar beter tegen dan de ander. Ik persoonlijk ga de foto's niet afspeuren naar bloedsporen. Ranzig vind ik ze niet. Je ziet geen stoffelijk overschot, en geen afgerukte ledematen. Enkel een bloedvlek op wat eens de smetteloos witte binnenkant van een suikerspinkraampje was.

Het ongeluk fascineert me, omdat in eerste instantie slecht te begrijpen is hoe het heeft kunnen gebeuren. Daarnaast staan we allemaal wel eens langs de lijn bij een airshow. Besef goed dat er altijd rare dingen kunnen gebeuren. In dit geval had men redelijk de tijd weg te rennen / springen. Het toestel kwam met lage snelheid op het publiek af. Toch zijn er veel slachtoffers.

Vincent

Dit doet me denken aan een een ongeluk op een airshow in Oostende, een tiental jaar geleden. Toen heeft een (russische dacht ik) jet zich in een tent van het Rode Kruis geboord. De hulpverleners werden toen zelf slachtoffers

In dit geval had men redelijk de tijd weg te rennen / springen. Het toestel kwam met lage snelheid op het publiek af. Toch zijn er veel slachtoffers.

Wellicht juist omdat er veel mensen stonden, dat men niet reageerde op de situatie. Met veel mensen ontstaat er zoiets dat niemand iets doet ... mensen blijven gewoon staan.

Back