Zlog Mod3 loggertje

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door Theo, 15 apr 2006.

  1. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    Enige tijd geleden heb ik een Loggertje aangeschaft om eens te kunnen meten wat mijn werphoogte is. Het is altijd moeilijk schatten en ik wilde het effect op verschillende presets wel eens echt kunnen meten.

    Ik zal binnenkort een compleet verslag doen van dit loggertje!

    Maar eerst bij deze toch even de gegooide hoogte van vanmiddag. Samen met Eric naar het veld en eerst een tijd klooien om de nieuwe zender en alle instellingen goed te krijgen. Na een lange tijd stond alles redelijk voor de eerste harde worp. Jongens wat was ik benieuwd. De eerste cijfer is toch wel een 3?
    Gelukkig ----- over de 40 meter!! :banana:

    Na een tijd gooien kijken of ik de data ook uit kon lezen op de laptop. Dat ging niet lukken. :cry: Waarom weet ik niet maar thuis op de andere laptop was het aanprikken en uitlezen.
    Hieronder zie je een grafiek van een paar worpen. Op naar de 50 meter :wink:

    [​IMG]

    Binnekort dus meer over dit loggertje.
    Ben je ook nieuwsgierig naar jou werphoogte?? Dit loggertje stel ik beschikbaar voor de deelnemers op de meeting.
     
  2. Eric van Dijken

    Eric van Dijken

    Lid geworden:
    13 sep 2002
    Berichten:
    979
    Locatie:
    Groningen
    Super, meten is weten ;)

    Op naar de 50 meter, maar de warming-up niet vergeten.....
     
  3. peytr

    peytr Guest

    Ik ken dat gevoel: Hoe hoog gooi ik nou eigenlijk en ik weet het dus niet. Ik heb geen logger. Wel een Picolario, maar die is een beetje zwaar. Het ding past volgens mij wel in de highlight dus misschien doe ik dat nog wel eens.

    Ik ben in ieder geval benieuwd naar de info over de logger.
     

Deel Deze Pagina