ZMR250/ CC3D (librepilot probleem

Dag iedereen,

Ik ben Victor, 19 jaar, en woon in west- vlaanderen (België). Ik was hier al een eindje aan het rondsnuffelen, maar heb nog niet iets gepost.Nu zit ik in de problemen en kan ik jullie hulp heel goed gebruiken.

Ik heb een chinese ZMR250 (emax 2204+ emax 12a SK) met cc3d. Nu heb ik deze volledig geconfigureerd, en als voorbeeld 250 racer genomen (ongeveer dezelfde specs). Maar vanaf ik wil opstijgen (laagste throttle) doet deze een achterwaartse flip. Nu vraag ik me af waaraan dit kan liggen?
kan het zijn da mijn quadcopter veel te gevoelig afgesteld is en er in mijn radiolink verzender zijn pitch niet geheel gecenterd staat dat deze omflipt?
hieronder de instellingen die dus van het voorbeeld automatisch ingesteld staan:
CC3D.JPG

ook als ik heel kleine correcties probeer uit te voeren slaat deze volledig om naar de gecorrigeerde kant.
hopelijk kan hier iemand helpen. Elke hulp en reactie is welkom!

grts Victor

Motordraairichting verkeerd
Verkeerde propeller op de verkeerde motor (ccw,cw)
motoren in verkeerde volgorde aangesloten op FC
kanalen van de ontvanger in verkeerde volgorde aangesloten op de FC
kanalen op je zender gereversed.

Heb het probleem gevonden! Na inspectie van bovenstaande, zag ik dat de CC3D omgkeerd gemonteerd was. Ik heb hier dus de attitude yaw moeten op 180 zetten en vanaf nu vliegt hij als een droom :banana::yes:

Grts Victor

Back