zo...en nu de winter door

Voor de winter ( omdat ik een pleurishekel aan kou, nattigheid, etc... heb en lekker thuis in de kamer kan vliegen) een esky lama coax gekocht en dat ding maar meteen omgebouwd tot iets wat eruit ziet.

Dit was het:

en dit is het geworden:

Lekker full bling enzo en met de exotische typering "EXTREME"

Nose in oefenen zonder de bijbehorende stress zo van; Waar gaat die nou weer heen!? :D

LET'S GO!!!!

netjes hoor, ziet er pro uit, dat ding ziet eruit alsof hij goud waard is.

KLASSE!

Ach kijk styreta, als het saai wordt pak ik mijn TREX600/Bell222 weer ff om de spanning weer terug te laten komen. Misschien is het wel helemaal spannend om de Bell in de huiskamer uit te laten:).....gaat mijn vrouw leuk vinden.....een nieuw interieur uitkiezen:)

nou... dat ook weer niet...maar heb je weleens een TREX600 gevlogen in een woonkamer dan:)
Als je dan wat raakt, kan je volgens mij wel het een en ander vervangen in het huis....hahahah

Die is gek!!!! Een verkeerde beweging en er hadden zelfds slachtoffers kunnen vallen...

Mooie Coax is dat geworden. Die dingen zijn idiaal om alle hovertechnieken te oefenen. Ik heb er nog steeds veel aan om soms even rond te vladderen in mijn kamer.
Ook leuk is om een paar leuke landingsplaatsen te maken. Of om een beetje Apache-combat stijl te vliegen. Tussen de tafel en stoelen door, en dan op eens even er boven uit trekken, en weer rustig omlaag. Op dat soort momenten denk ik er aan om een keer een soort speelgoed-pistooltje er aan te maken, en dan op een target schieten ofzo.

Ja, mijn lama gaat het deze winter ook lekker druk krijgen. Maar ik blijf ook gewoon buiten vliegen. Maakt mij niet uit als ik vastgevroren sta.

ik vlieg lekker binnen in de loods op het werk en met een clubje in een sporthal...

geen lama nodig dus...en ook geen kou/nat/sneeuw/wind/etc waar ik last van kan hebben :)

Met dit weer is het inderdaad lekker om binnen een beetje aan te kloten ;) Als ik thuis kom van m'n werk is het al te donker om met de GL-450 buiten te vliegen :(

Heb gisteren een Ikarus lama gekocht, en ik geloof dat hier ook de Xtreme onderdelen op passen met hier en daar wat aanpassingen.. Heb alleen geen zin om er al te veel geld aan uit te geven, de GL kost al genoeg ;)

In ieder geval wat Xtreme blades besteld wat die standaard dingen zijn echt niets, heb er al 2 versleten in een dagje..

Aan die extreme bladen koopje geen slechte bladen.
De extremes hebben meer pitch en zijn vele malen steviger.
Doordat de bladen steviger zijn hangt die nog stabieler en slaan de stukken er niet vanaf.

Back