Hoi,
Aangezien ik mijn mijn draadloze mini kleurencamera binne heb,ben ik opzoek naar een bijpassend vliegtuigje.
Ik wil eigenlijk persee dat de camera IN de cockpit komt. En die op één servo kan laten draaien.
Ik wil graag een speed300 7.2V gebruiken ZONder! een vertraging.
En een 1020mah 2cells lipo serie pakketje.
Aangezien ik een 3cellen paketje heb besteld en hem al heb betaald komt hij iedre moment binnen
dus kan ik die ook gebruiken
Het vliegtuigjke moet het liefst rolroeren hebben,mag 4 kanaals zijn,hoeft niet.
Het zou leuk zijn asl er wieltjes onder zaten.
Hij moet iig wel een beetje met wind te vliegen kunnen zijn,en moet redelijk stabiel in de lucht liggen
(Niet een microbe achtig din
Korte staart :wink: )
Wie kan mij helpen??
Ik wil dus wel een"echt"rompje en geen pook(koolstofbuis)
Sorrt Pipertje ofzowiets
Maar dan licht,en het liefst van Depron(makkelijk)
Ow ik moet nu bijpassend voedinkje hebben om mijn lipo ladertje te kunnen voeden voor 3 cellen.
Vraag:
Hoeveel ampere moet hij ongeveer zijn?? Ik heb er een van 3tot 5Amp gezien voor 27 euro,is dit wat?
Wie kan mij helpen.
Alvast harstikke bedankt!
Mvgrt Remy van Wijk
Aangezien ik mijn mijn draadloze mini kleurencamera binne heb,ben ik opzoek naar een bijpassend vliegtuigje.
Ik wil eigenlijk persee dat de camera IN de cockpit komt. En die op één servo kan laten draaien.
Ik wil graag een speed300 7.2V gebruiken ZONder! een vertraging.
En een 1020mah 2cells lipo serie pakketje.
Aangezien ik een 3cellen paketje heb besteld en hem al heb betaald komt hij iedre moment binnen

Het vliegtuigjke moet het liefst rolroeren hebben,mag 4 kanaals zijn,hoeft niet.
Het zou leuk zijn asl er wieltjes onder zaten.
Hij moet iig wel een beetje met wind te vliegen kunnen zijn,en moet redelijk stabiel in de lucht liggen

Wie kan mij helpen??
Ik wil dus wel een"echt"rompje en geen pook(koolstofbuis)
Sorrt Pipertje ofzowiets

Ow ik moet nu bijpassend voedinkje hebben om mijn lipo ladertje te kunnen voeden voor 3 cellen.
Vraag:
Hoeveel ampere moet hij ongeveer zijn?? Ik heb er een van 3tot 5Amp gezien voor 27 euro,is dit wat?
Wie kan mij helpen.
Alvast harstikke bedankt!
Mvgrt Remy van Wijk