Zoek een instelling in DJI go 4

Discussie in 'Multicopters' gestart door herbieferbie, 9 jul 2021.

  1. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoi ik heb een mavic 2 pro en heb iets waar ik niet uitkom cq niet kan vinden.
    Als ik met de originele controller icm een ipad werk heb ik zo een handig rond raderschermpje waarmee het gemakkelijk is de drone altijd op jezelf te richten zodat je in zo een korte tijd als mogelijk snel terug bent met je drone. Zodra je gaat vliegen gaat het pijltje uit het midden, en simpelweg draaien tot het pijltje naar het middelpunt wijst en hoppa je gaat de goeie kant op. Dit betreft een rond schermpje en geeft alleen dit weer in tegenstelling tot wat ik hieronder benoem icm de smartcontroller
    Maar werk ik met mijn smart controller dan heb ik een vierkantje waar in elke hoek iets aan te klikken is en 1 van de opties lijkt op wat ik op de ipad zie maar vind het toch niet handig.
    Ik wil gewoon dat ronde raderschermpje welke alleen die funtie heeftZal wel een optie zijn maar kan het niet vinden, wie weet raad

    Deze wil ik graag in beeld ( heb ik dus op de ipad )
    [​IMG]
    dit is dat schermpje met meerdere keuzes ( smart controller )
    [​IMG]
    daarop kun je dus deze oproepen maar die is anders en wil ik niet
    [​IMG]

    Nou wie weet raad
    alvast bedankt
     
  2. KevinG

    KevinG

    Lid geworden:
    14 jul 2014
    Berichten:
    531
    Locatie:
    Goes, Zeeland
    Als ik mijn Mavic vlieg zonder internetverbinding en in Sportmode, dan heb ik die volgens mij ook
     
  3. herbieferbie

    herbieferbie

    Lid geworden:
    2 jul 2013
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Rotterdam
    nou kennelijk weet bijna niemand het, apart
     
  4. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.829
    Locatie:
    Nootdorp
    Dat specifieke schermpje heb ik ook niet. Ik heb de Mavic pro.
    Wel heb ik het schermpje linksonder waarop ik ook mijn vliegrichting kan zien en dat gebruik ik dan ook voor dat doel.
     

Deel Deze Pagina