Zoek hulp bij de bouw van de Pocher MB K540 cabrio

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Anonymous, 8 mei 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ik heb een bouwdoos van het merk Pocher het is de Mercedes Benz K540 cabrio uit 1936, dit zijn ongeveer 1800 onderderdelen.
    Ik ben begonnen aan de motor dat viel nog mee maar de gespaakte wielen lukken mij niet even min als de metalen onderdelen.
    Ik zoek nu een modelbouwer, die tegen een redelijke vergoeding, mij het model wil afbouwen en eventueel van een laagje verf wil voorzien.
    Dit in onderling overleg.
    Het is een statisch model en geen auto die radiografisch wordt bestuurd.

    Onder deze URl kun je meer informatie vinden,
    http://www.pocherparts.de/modelle/text/k94.htm
     
  2. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Welkom op het forum! Ik ben zo vrij geweest even je titel iets aan te passen, dan zijn er meer mensen die het lezen. Ik wens je succes, de meeste mensen hier doen niet zozeer aan statische schaalbouw, eerder aan RC-modellen. Zegt het voort, misschien kunnen we er een subforum voor openen!
     
  3. zou je miscchien iets foto's kunnen neerzetten in deze topic?
    want ik heb dus geen idee wat een pocher is, het zal vast een auto zijn anders zou het niet hier staan
    ik ben misschien bereid om te helpen maar niet deze auto helemaal zelf te maken.

    ronnie
     
  4. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Vraag me ook af wat voor auto het is... als ik het zo lees is het een bouwdoos van het merk Pocher en is de auto een Mercedes Benz K540 Cabrio?

    Dusse... foto's....
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kijk even in mijn vraag er staat nu een URL niet van mij maar dan kun je zien wat het is.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kijk even in mijn vraag daar staat nu een URL voor de beeldvorming
     
  7. Savage28 !!!

    Savage28 !!! Guest

    Ik doe wel vrij veel in statische modelbouw. Ik zou je eventueel wel kunnen helpen, heb over enkele weken vrij veel tijd (examens afgelopen) Contact verder via pb?

    Greetzz, Robbert
     

Deel Deze Pagina