Zoek RC-Club in amsterdam

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Babyblue, 26 okt 2004.

  1. Babyblue

    Babyblue Guest

    Goedendag mensen,

    Is er toevallig een rc-club aanwezig in amsterdam????? Want ik zou me graag willen gaan inschrijven.of als er nog geen club is is men dan geintresseerd om eentje te beginnen in amsterdam?
    Ik hoor het(eagerly waiting on answers cuss i'm a N00B!!!!)
     
  2. Zware Jongen

    Zware Jongen

    Lid geworden:
    2 apr 2004
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Amsterdam
    voor zover heb je alleen een indoor-race baan / C\club in Amsterdam "de Tapijtkevers".
    Verder zouik niet iets weten in de omgeving van Amsterdam.
    Zelf ben ik ook op zoek geweest naar iets waar ik zou kunnen rijden in clubverband maar dat is niet te vinden, zeker niet voor brandstof-autos.

    Ik ben zelf bezig geweest met de lokale speeltuinvereniging waar een bootjes-bouwclub is gevestigd maar autorijden is niet mogelijk.

    Wel heb je in Purmerend nog een Off-roadbaan maar alleen voor Electro en niet voor alle types auto bv geen MonsterTrucks.

    Maar als je iets weet laat het dan weten want misschien kunnen we iets organiseren eventueel op een of andere parkeerplaats of zandvlakte.


    Zware Jongen
     
  3. Babyblue

    Babyblue Guest

    Ik ben het met je eens,ik vind dat het tijd word dat amsterdam zijn eigen club enz. heeft want lelystad en almeren hebben wel een. Vreemd dat amsterdam dus niet echt eentje heeft. Of mischien kan de tapijtkevers worden uitgebreid. Nou ja. Ik ga kijken of ik ze vandaag kan bellen en hun het een en ander vragen:D
     
  4. Onahpets

    Onahpets Guest

    Ik zelf woon in tuindorp oostzaan, en bij mij achter zit een oude crossbaan waar gereden kan worden met off-road.
    Verder zit in Zaandam een Hornbach met een hele grote parkeerplaats waat ze vaak rijden op zondagen met on-road(Ik ook :) ) verder weet ik ook niks in amsterdam :(
     
  5. Zware Jongen

    Zware Jongen

    Lid geworden:
    2 apr 2004
    Berichten:
    86
    Locatie:
    Amsterdam
    Waar rijden jullie dan precies in Tuindorp-Oostzaan?
    Ik ben zelf wel eens aan het zoeken geweest naar een goede locatie voor off-road, maar het tot op dit moment niet iets gevonden.
    Bedoel je soms bij de velden van TOB en dan daar de oude busbaan op naar de andere zijde van de Coentunnelweg?
    Laat me anders eens weten als jullie daar weer aan de slag gaan.

    Verder is het rijden bij Hornbach wel erg schadelijk voor je auto.
    Ik heb daar meerdere malen gereden op zondag, maar er ligt altijd wel een steentje en anders krijg je wel ruzie met een van de vele stoepranden die daar liggen
     
  6. Onahpets

    Onahpets Guest

    ja die bedoel ik, alleen als het geregend heeft is het echt een baggerboel :cry:
    In zaandam valt het best wel mee qua steentjes als je met een buggy rijd, met een on-road auto moet je dat niet doen want ik heb er afgelopen zondag 1 goed zien chrashen door een put :?
     
  7. Onahpets

    Onahpets Guest

    :idea: Er zit langseen grote weg in de buurt van tuindorp naar Zaandam ook nog een grote zandvlakte, daat kan ook goed gereden worden als het een beetje droog is :wink:
     
  8. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Wel eens bij de MACH in Heemstede geweest?....
    is dichterbij Amsterdam dan de woonplaatsen van veel MACH leden die het er voor over hebben om elke keer weer te komen.......

    oke, er is geen off-road mogelijkheid, dus zoek je dat, wordt het wat lastiger........
     
  9. sjorsi

    sjorsi

    Lid geworden:
    19 okt 2004
    Berichten:
    248
    Locatie:
    Hoorn
    Hey RC liefhebber,
    Er bestaat in Hoorn een mogelijkheid om een nieuwe buitenbaan te realiseren in de buurt van de Blauwe Berg. De onderhandelingen met de gemeente staan in een beginfase. Om sterker naar de gemeente Hoorn over te komen, zouden we graag zien dat veel liefhebbers zich kosteloos aanmelden als aspirant lid van de Hoornse Model Auto Club (HMAC.nl) bij wa.spitteler@quicknet.nl.
    De aspirant leden hebben dan voorrang bij het verkrijgen van een echt lidmaatschap, indien de baan gerealiseerd is.
    DUS wil je dat een nieuwe buitenbaan voor zowel brandstof als electro in Hoorn wordt gebouwd, meld je aan bij wa.spitteler@quicknet.nl.
    We houden je dan via E-mail en onze website op de hoogte.
     
  10. NITROFREAK1978

    NITROFREAK1978

    Lid geworden:
    28 nov 2010
    Berichten:
    19
    ja ik zoek ook een rc offraod baan in de buurt van amsterdam

    hoi hoi mede rc liefhebbers ik zoek in amsterdam een offraod baan maar moet niet te ver zijn ik herb alleen een scooter en zou graag bij een club willen ik heb zelf een carson buggy 1.8een carson onraod 1/10 en een mantis 1/8 maar wil gezellig met mede hobby houders kunnen praten en adviezen uitwisselen hoor graag van jullie mijn msn is nitrofreask@live.nl voeg me gerust tyoe maar meld wel waar van je bent oke groeten met handen en voeten de nitrofreak
     
  11. NITROFREAK1978

    NITROFREAK1978

    Lid geworden:
    28 nov 2010
    Berichten:
    19
  12. bricks

    bricks

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    3.569
    Locatie:
    Rijsenhout
    Ik denk dat je dan toch bij MVW in Purmerend uitkomt. (voor de off-road dan)
     
  13. NITROFREAK1978

    NITROFREAK1978

    Lid geworden:
    28 nov 2010
    Berichten:
    19
    zijn er mensen die met mij over de hobby willen praten of vragen hebben laat ze mij maar toe voegen nitrofreak@live.nl
     
  14. sanmax

    sanmax

    Lid geworden:
    31 mrt 2007
    Berichten:
    419
    Locatie:
    hoogkarspel
    Of met je scooter naar de Raco in utrecht. Je bent een tijdje onderweg maar ik ga er regelmatig heen.........
     
  15. hedibi

    hedibi

    Lid geworden:
    4 jun 2004
    Berichten:
    1.228
    Locatie:
    Vleuten Hormann HT3 Futaba 4pk
    Ja sander daar gaan we als het weer een beetje beter wordt weer aan de gang.
    Eens zien dat de nitro en electro offroad rijder ook eens komen.
    Viel afgelopen jaar een beetje tegen.
    Dus we zien elkaar daar vast wel weer.
     
  16. Mistery

    Mistery

    Lid geworden:
    28 jun 2011
    Berichten:
    9
    Locatie:
    Purmerend
    Icarus

    Ik lees net dat je een RC-club zoekt.
    Laat even weten of je nog steeds zoekende bent want dan kan ik je info sturen van modelvliegclub Icarus die al meer dan 50 jaar actief is in Amsterdam. Clubavonden op maandag in Amsterdam-West en vliegen bij de Kaapstadweg in het Westelijk Havengebied ( met vergunning van Schiphol ).
     
  17. halil70

    halil70

    Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Berichten:
    5
    Hoi ik ben nog nieuw en ik wil graag leren over afstellen en wie wilt mij helpen in amsterdam ???? Ik heb een buggy 1/10 maar het afstellen snap ik nog niet precies wie HELPT mij ???

    en wie wilt met mij racen of iets anders tgn elkaar ?
     
  18. halil70

    halil70

    Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Berichten:
    5
    Hoi ik woon in Amsterdam en ik begin aan me hobby (nitro) ik heb een buggy 1/10.
    1 din IK KAN NIET AFSTELLEN is moeilijk en wie kan me helpen daarmee.

    Voeg Mijn E-mail essat_player@hotmail.com ik woon in Amsterdam en wie wilt me helpen ????
     
  19. halil70

    halil70

    Lid geworden:
    27 mrt 2012
    Berichten:
    5
    Ik wil wel 1tje maken maar ik moet wel veel hulp en vrije plek om het te doen

    Voeg toe essat_player@hotmail.com om het te bespreken
     
  20. Eloy1234

    Eloy1234 Guest

    hebben ze ook een website?
     

Deel Deze Pagina