Zoek tekeningen voor een ca. 1m80 F-16 houtbouw (Gevonden/ter download!)

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
H

hezik

Guest
De topictitel zegt het eigenlijk al.. hoeven niet gratis te zijn, elke leverancier die zulke tekeningen kan leveren is welkom..

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks!! :)

Wat achtergrondinfo: jullie kunnen gerust ademhalen, het is niet voor mij. Een collega-clubvlieger wil zo'n ding (turbine) en een collega-clubbouwer wil 'm wel bouwen. Eis is dat het houtbouw is en dat er tekeningen zijn in het maatgebied tussen de 1m50 en 2m50 ongeveer, zodat het met een relatief kleine turbine vliegt.

Nou de bouwer in kwestie gaat liever dood dan dat ie een computer moet aanraken denk ik :P

Is een 'old school' bouwer.. kan ook echt bouwen :)

Nou ja, de man woont in Amersfoort en denk niet dat ie op een toeschouwer zit te wachten tijdens het klussen.. maar, mocht het zo ver komen, zal ik proberen er wat beeldmateriaal van te krijgen.

Gevonden (gekocht voor 9,99 van iemand in Irak (!)).

Er staat verder geen copyright op ofzo, ik heb ze hier neergezet voor de liefhebbers..

Dit zijn dus tekeningen voor een houtbouw ducted fan/turbine F16 schaal 1:6.

www.rcfly.nl/F16.zip

Erg leuk. Er zit alleen wel een scan fout in op nummer 3, bij spant nummer 9. in de vleugel doorsnee zie je het heel duidelijk.

inderdaad jammer van de scanfout, maar dit is goed te corrigeren.

Henri, mocht je besluiten tot bouwen over te gaan dan zal ik dat op de voet volgen!

Back