Zoektocht naar iets snel en klein, wie helpt?

In Sittard schijn en er al enkele rond te vliegen. Ik heb een pre productie model en die staat ruwbouw in elkaar. Alleen nog nalijmen, bespannen en electronica inbouwen en dan komt er een bericht van. Maar mijn prioriteiten lijst is lang.

hmm, ik heb een kleine motor van hobbyking erin, een kleine rode is dat,
met een 18Amp regelaar en een 1000Mah 3s lipo, en 2x 5 tot 9 gram servo's ;)
ik zal eens kijke of ik de motor kan vinden op de site van hobbyking,
zodra ik hem vind, zet ik een linkje in deze topic.
Grt. Joey

Foto's Lightra Delta

Foto's van mijn Lightra Delta:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
2Q==

Laatst bewerkt:
Top toestel.
De mijne gaat geklokt op GPS dik 160km per uur op rechte stuk.
Dat is dan met stock motortje/40A regelaar en 4S 1000Mah Lipo.
Gr D

Ook maar voor iets kleins en snels gegaan, de spitfire variant van de funfighters.
Gelijk 4Sjes meebesteld en nu maar even afwachten!

MvG

Heb nog een nano vectorjet te koop staan en tevens een mpx microjet.
Indien interesse stuur maar een pb dan.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Die fun fighters zijn ook echt een aanrader, gaan wel asociaal hard voor zulke kleine dingen!

Net ff die spitfire gemaident, vliegt leuk en hard!

Fijn dat die jou bevalt.
Vlieg jij het toestel op 4S Lipo?
En hoe ervaarde jij het landen ermee?
Is het toestel niet tipstal vleugellastig bij lage snelheid?
Ik merkte met een aantal andere Funfighter modellen zoals de P-40 en AT-6 dat die echt klote te landen zijn omdat ze bij snelheidheidsverlies zo over een vleugel wegvallen.
Iets dat dan op 2 meter vlieghoogte echt niet meer te corrigeren viel met Crashes als gevolg.
Vr Gr D

Fijn dat die jou bevalt.
Vlieg jij het toestel op 4S Lipo?
En hoe ervaarde jij het landen ermee?
Is het toestel niet tipstal vleugellastig bij lage snelheid?
Ik merkte met een aantal andere Funfighter modellen zoals de P-40 en AT-6 dat die echt klote te landen zijn omdat ze bij snelheidheidsverlies zo over een vleugel wegvallen.
Iets dat dan op 2 meter vlieghoogte echt niet meer te corrigeren viel met Crashes als gevolg.
Vr Gr D

Inderdaad moet je een beetje de vaart er in houden. Ik heb zelf de mustang en BF-109 uit die serie. Binnen vliegen met een beetje gas erop is noodzakelijk, zweven doet ie niet graag. Pas op geringe hoogte het gas er helemaal uittrekken. Het is even wennen maar dan gaat dat prima.
Met flink gas erop (op 4s) vliegen ze bloedsnel en super strak. Ook bij een beetje wind nog prima te vliegen.
Wel belangrijke tip bij die funfighters; props beslist balanceren! Daar zit een enorme onbalans in! Bij beide kistjes als ook de reserve props die erbij zitten!

Heb zelf alleen ervaring met de funfighter t28 die heeft best wel een grote v stelling vleugel die doet het toch best redelijk langzaam voor het landen, ik zal er zo eens een foto van maken

NANO VECTOR van Robbe, net onder de 100 E, vliegt snel en stabiel, kan ook traag geland worden.
Heb ondertussen al zo'n 30 vluchten achter de rug, een aanrader.
Ammo

Back