zoektocht rustige termiek zwever

Hallo allemaal.
Ik heb een probleempje. Vorig jaar flink aan het zoeken geweest na een relaxe termiek zwever en ben toen uitgekomen op de Last Down XL V3.

Heb inmiddels de centjes bij elkaar gesprokkeld en wil `m bestellen... uitverkocht!!:mad:

De Cularis van Multiplex is ook een optie maar wil eigenlijk geen schuimpje meer. (heb de twinstar2)

Weet iemand van jullie een geschikte vervanger voor de Last Down of moet ik geduld hebben en hopen dat hij nog in het assortiment komt?

B.V.D. Mario.

Kan me niet voorstellen dat de last down uit het assortiment gaat hoor. Stuur ze even een mailtje! Heerlijke kist overigens. Heb er spijt van dat ik hem ooit verkocht heb!

Ik vlieg al 3 jaar met de Last-Down XL 3 en ben er zeer tevreden over.
Spijtig genoeg moet ik je hoop dat hij terug in bouw wordt genomen wat temperen,
want op de modelbouwbeurs van Dortmund waar ik een tweede wilde kopen waren ze al niet meer te krijgen, en werd me gezegt dat ze niet meer terug zouden komen.

En bij nazicht in hun oude katalogen komen er geen modellen voor die later terug in de handel kwamen, Staufenbiel houd nogal van vernieuwing, en vroegere modellen komen niet meer terug in het assotiment.

Robert

hmm nee.
Ik vind het leuk om hem zelf in elkaar te knutsellen, maar vind het wel prettig om al snel uitzicht te hebben op de "maidenflight".
Ben meer een vlieger dan een bouwer.

Hè dat zou jammer zijn.
Ik wacht eerst maar eens een reactie of van Staufenbiel.
Maar mocht je toch gelijk hebben... weet je nog een soortgelijk leuk modelletje?

Zou er dan niet een V4 komen ofzo? Toch een erg populair model, kan me gewoon niet voorstellen dat ie weg zou gaan! Wilde er op den duur eigenlijk ook nog eentje hebben.. Erg benieuwd naar het antwoord van Staufenbiel...

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

alternatief Last Down

Als alternatief voor de Last Down zou je ook eens kunnen kijken naar:
-Reichard Baracuda (3 m)
-Reichard Blizzard (3.5 m)

Paul

Back