Zomeravond wedstrijden IOM

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door IOM Klasse organisatie, 22 apr 2010.

  1. Geinteresseerden,

    Zoals op de home pagina van de IOM website staat aangekondigd, wil ik mensen in het bezit van een IOM (ofwel één meter) graag op de hoogte brengen dat de zomeravond wedstrijden weer van start gaan.

    Vereniging Noord-Zuid tesamen met jachtwerf Tijsterman te Nieuwkoop doen de aftrap van deze avonden en willen ons graag ontvangen om in een ongedwongen sfeer lekker met elkaar te varen.

    Ik besef me terdege dat helaas niet iedereen hieraan kan deelnemen vanwege de grote afstand tot deze vaar locatie, maar misschien brengt het sommige van jullie op het idee de zomeravond wedstrijden op een andere locatie op te gaan starten. Ik kan het aanbevelen want het is echt leuk om te doen.

    Voor degene die dit een leuk initiatief vinden en hieraan graag mee willen doen is er op het forum van www.iomzeilen.nl een topic geopend waar je je kunt aanmelden.

    Dit varen staat open voor alle eigenaren van een IOM lid of geen lid. Dus heb je zin, kom dan langs.

    Ben je in het gelukkige bezit van twee IOM's en wil je vrienden en of kennissen meenemen om mee te varen, gewoon doen.

    Ik hoop jullie volgende week woensdag te treffen.

    Met vriendelijke groet,
    IOM Klasse organisatie.

    PS. Vergeet je niet aan te melden, het is voor iedereen leuk te zien wie er komen en met z'n hoevelen we kunnen varen, en vooral een hoop lol kunnen maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2010
  2. Heden 8 inschrijvingen.
     

Deel Deze Pagina