zonbescherming voor je model

Ik heb Lorenz gevraagd naar zijn sonnenschutz hoezen voor modellen:

full

deze zijn momenteel alleen leverbaar met duitse,italiaanse en oostenrijkse vlag(lint). hij gaat bekijken of het mogelijk is dit te leveren met de nederlandse kleuren erop.

ze zijn leverbaar in diverse maten zoals voor 50 modellen, 2x2 meter en 2,60 meter. zie de site van lorenz.

om ze te krijgen met een nederlandse vlag of zonder vlag zal er waarschijnlijk een minimale afname zijn.

wie heeft interesse?

reactie Lorenz:
Hallo,
melde mich. Hollandfarben muß ich fragen, ob möglich.

W.Lorenz

Laatst bewerkt door een moderator:
HOi Jan

Leuk initiatief. Ik doe mee als de prijs gewoon blijft wat ie nu ook is.

GrWinfried

Op de Aerobertics site staan ook prijzen, ik vind het het persoonlijk niet waard. In principe gaat het alleen om de bescherming van de cockpit, daar kun je ook zelf van dat noppenfolie met aan 1 of 2 kanten zo'n chroomlaagje voor op maat knippen. Een simpel wit stuk stof, en dan moeders even aan de naaimachine zetten werkt ook perfect:) (en dan een klittenbandje eraan, zoals bij de EF modellen)

Ik heb sinds kort zo'n ding voor mijn WindS 110, en ze hebben meer doel dan alleen maar gadget of voor de cockpit.

Als zo'n kist in de volle zon staat, kan het aardig warm worden in de cockpit. Zeker 2.4Ghz systemen zijn gevoelig voor deze warmte. De reden dat ik het ding aangeschaft had, was dat ik na honderden storingsvrije vluchten tijdens een wedstrijd in een van de eerste figuren een failsafe kreeg. Dat was nadat het toestel in de volle zon had staan braden.

Toen uiteraard ook de ontvanger vervangen, maar ook zo'n sonnenschutz besteld, en sindsdien geen problemen meer en het blijft fors koeler in de romp.

Los daarvan; de WindS is een gefoliede kist, het scheelt ook in het strijkwerk.

fotowa.jpg

foto1ig.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens, de mijne komt ook bij Lorenz vandaan, is zonder vlag, en daar was geen voorwaarde bij verder. Van mij is uiteraard de 110 size versie, maar Hans Meij heeft vlak na mij de 140 size versie gekocht, ook zonder vlag.

Voor zover ik weet zijn de versies zonder vlag dus gewoon leverbaar?

Wat betreft de pasvorm; het zijn flexibele dingen en standaardmaten. Normaliter zit die van mij mooi netjes strak om de kist, maar e.e.a. hangt dus ook van de vorm van je kist af en of er bv. een canalizer opzit.

zonder kleurtje is inderdaad leverbaar, had ik overheen gelezen.. voor 1 hoes zijn de verzendkosten 10 euro.

indien met de NL vlag mogelijk is zal ik dat direkt posten!

hij heeft me er een gestuurd (met een duitse vlag en met factuur,hihi) en zou de prijs met NL vlag nog sturen..

nog steeds niets gehoord..

hij heeft me er een gestuurd (met een duitse vlag en met factuur,hihi) en zou de prijs met NL vlag nog sturen..

nog steeds niets gehoord..

Wel apart..bij mijn bestelling liep alles vlotjes, kreeg direct antwoord en het ding was ook binnen afzienbare tijd binnen.

Voor de mensen die een goedkoper alternatief zoeken, ze kwamen bij ons op de club hier mee aan, werkt ook natuurlijk:

881260a5.jpg

Back