Zondag 29 mei toer-zeiltocht!

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door Henk Modderman, 19 mei 2005.

  1. Op zondag 29 mei 2005 organiseerd Toerzeilen Nederland weer een toer-zeiltocht.

    We willen dan gaan varen in Ouderkerk a/d Amstel nabij Restaurant 'De Voetangel' en we gaan trachten er weer een schitterende toertocht van te maken.

    Dit is een top toerlocatie en als het weer een beetje meewerkt kunnen we daar in een werkelijk prachtige landelijke omgeving een mooi eind varen.

    Dit mag je eigenlijk niet missen, dus kom vooral ook meezeilen!

    Kijk voor de juiste locatie s.v.p. even op onze website ...
     
  2. Ja lekker/ik ga mee/dit keer met mijn ten rater.ipv met mijn 1 meter boot
    beloofd weer wat te worden.henk modderman,kim natuurlijk,jeroen kom natuurlijk ook misschien laat bastiaan zich wel verleiden om uit eindhoven naar amsterdam te komen,misschien die maat van henk uit ede.
    we zullen het even afwachten maar.[​IMG]
     
  3. Bastiaan

    Bastiaan Guest

    afhankelijk van mijn ouders wat zij van plan waren dat weekend.
    maar ik heb het genoteerd!!
     
  4. Erikh289

    Erikh289 Guest

    Henk, ik ben van de partij het moet er nu maar eens van komen. :oops:
    Tref dit weekend de laatste voorbereidingen aan mijn marblehead H289
    zodat ik zonder problemen kan meevaren. :wink:
    Heb je nog gedacht aan de foto's :?:
    groet Erik
     
  5. Sorry jongen moet nog even overslaan

    Ik ben druk bezig met de renovatie van de H342
    heb inmiddels een nieuwe Hi-Tec HS-785HB winch en nieuwe roer servo aan boord. met geheel nieuwe bekabeling en accupack 3500 :D

    Mijn roer is inmiddels geplamuurd en in de nieuwe kleur :p Ehh Kawazaki Groen gespoten.


    Tijdens de schuur werkzaamheden heb ik een flinke schade aan mijn kiel ondekt :cry: :cry: :( die verborgen zat onder de dikke laag blauwe verf die erop zat
    Er zit op de hoogte van aanzet rand net onder de romp een flinke scheur waar zelfs vocht in zit. :cry: dat wordt dus eerst goed drogen en daarna lijmen / of Hars aan brengen.

    Daarna kan ik pas verder met de Kiel.

    Morgen is de romp aan de beurd als alles meezit hoop ik dan volgend weekend de boel weer op te bouwen.
    En misschien de eerste test run te maken.
     
  6. Jammer Mark, volgende keer beter. Maar je boot moet inderdaad wel tiptop in orde zijn om mee te kunnen varen anders is het snel klaar als je pech hebt.
     
  7. Kim

    Kim

    Lid geworden:
    5 dec 2004
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Amersfoort
  8. Kim

    Kim

    Lid geworden:
    5 dec 2004
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Amersfoort
    Hoe krijg je een foto onder je bericht?
     
  9. @ Kim:

    Je moet dan wel het juiste url tussen die tags zetten, in dit geval zou dat [url]http://foto.modelbouwforum.nl/albums/userpics/10018/normal_Zeilen%20bij%20Voetangel.jpg[/url] moeten zijn, dan krijg je dit:

    [img]http://foto.modelbouwforum.nl/albums/userpics/10018/normal_Zeilen%20bij%20Voetangel.jpg
     
  10. Kim

    Kim

    Lid geworden:
    5 dec 2004
    Berichten:
    38
    Locatie:
    Amersfoort
    bedankt!

    Kim
     
  11. Jongens ik moet helaas afzeggen want mijn vrouw Ellen is ziek en zo kan ik haar niet achterlaten uiteraard. Veel plezier, ik zal aan jullie denken :roll:
     

Deel Deze Pagina