Ik meende mij te herrineren dat jij vorig jaar bijna tegen het dak van je auto vloog, door te hoge snelheid en een onaangekondigd gat in het wegdek ... BE AWARE! :roll:Han zei:Weet van niets!!!!!!!??????
Grtz,
Emile
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik meende mij te herrineren dat jij vorig jaar bijna tegen het dak van je auto vloog, door te hoge snelheid en een onaangekondigd gat in het wegdek ... BE AWARE! :roll:Han zei:Weet van niets!!!!!!!??????
Emile zei:Ik meende mij te herrineren dat jij vorig jaar bijna tegen het dak van je auto vloog, door te hoge snelheid en een onaangekondigd gat in het wegdek ... BE AWARE! :roll:Han zei:Weet van niets!!!!!!!??????
Grtz,
Emile
Ik heb niks gezien ... echt niet ... "StErKtE". :wink:Han zei:Ook weer terug, Na drie ongevalletjes + 1.
Die laatste tellen we maar niet mee Emiel!!!
Daar baal ik een beetje van. SSSSt. Laten we het maar over modelbouw hebben.
Tja, alles behalve de voorspelde windkracht 3 vandaag en dan tevens een zeldzame NW wind. We zullen ervoor zorgen dat de wind volgend jaar uit de juiste hoek komt ... desnoods verdraaien we het veld. :roll:Koen zei:Beetje jammer was de turbulente dwarswind die "over de bomen viel" en toch wel wat veel vage (vreemde storing op kanaal 72 & 73?!) crashes...
Anyway, organisatie bedankt !!!![]()