Zondag 6 aug. a.s. E-meeting Venray. Wat nemen jullie mee?

• Topicstarter Topicstarter Marc Bolier
  • Startdatum Startdatum
Han zei:
Weet van niets!!!!!!!??????
Ik meende mij te herrineren dat jij vorig jaar bijna tegen het dak van je auto vloog, door te hoge snelheid en een onaangekondigd gat in het wegdek ... BE AWARE! :roll:

Grtz,
Emile

Heb mijn wagen volgeladen.
Ik kom eraan.
Ga nu vertrekken voor een rustig ritje Venray.

Han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emile zei:
Han zei:
Weet van niets!!!!!!!??????
Ik meende mij te herrineren dat jij vorig jaar bijna tegen het dak van je auto vloog, door te hoge snelheid en een onaangekondigd gat in het wegdek ... BE AWARE! :roll:

Grtz,
Emile

Ahhhaaaa, dat verklaart die bult in het dak van die bus van Han..................

Ik vertrek hier zo rond 10:00 uur en dan ben ik rond 11:15 uur ongeveer op het veld daar.

Net thuis, erg leuke meeting, gezellig & grote diversiteit aan electrovliegspul...
Beetje jammer was de turbulente dwarswind die "over de bomen viel" en toch wel wat veel vage (vreemde storing op kanaal 72 & 73?!) crashes...
Anyway, organisatie bedankt !!! :D

Yep TOPDAG!

Veel vliegers, veel modellen. Mooi veld trouwens! De bomen zorgen voor veel turbulentie en niet iedereen was daar evengoed op voorbereid. Ik heb weer het e.e.a. opgestoken. Helaas haalden een aantal toestellen het einde van de dag niet.

Groeten,
Marc

Hallo allemaal.

Ook weer terug, Na drie ongevalletjes + 1.
Die laatste tellen we maar niet mee Emiel!!!
Daar baal ik een beetje van. SSSSt. Laten we het maar over modelbouw hebben.
Verder een toppie top dag!!!!!!!
Bedankt voor de gastvrijheid.
En zeker tot volgend jaar.
En de lapidar vleugel ligt al op de bouwplank.

Groeten Han.

Han zei:
Ook weer terug, Na drie ongevalletjes + 1.
Die laatste tellen we maar niet mee Emiel!!!
Daar baal ik een beetje van. SSSSt. Laten we het maar over modelbouw hebben.
Ik heb niks gezien ... echt niet ... "StErKtE". :wink:

Koen zei:
Beetje jammer was de turbulente dwarswind die "over de bomen viel" en toch wel wat veel vage (vreemde storing op kanaal 72 & 73?!) crashes...
Anyway, organisatie bedankt !!! :D
Tja, alles behalve de voorspelde windkracht 3 vandaag en dan tevens een zeldzame NW wind. We zullen ervoor zorgen dat de wind volgend jaar uit de juiste hoek komt ... desnoods verdraaien we het veld. :roll:

De vreemde storing op met name kanaal 73 zal wel een misterie blijven, ik vlieg zelf ook veelvuldig op dit kanaal en heb nooit storing behalve van mezelf dan. :lol:

Het heeft in ieder geval het vliegverkeer op met name dit kanaal deze dag behoorlijk stilgelegd (letterlijk). Volgend jaar stellen we in ieder geval een zenderbewaking met zendcontrole in. Al is het maar om het gevoel weg te nemen dat er op dubbele frequentie gevlogen wordt. :cry:

Maargoed afgezien van dat kon iedereen zoveel vliegen als ie wou, "Heli, 3D, 4D, Jets, Hotliners, Zwevers, Aircombat, Vogels, etc ..." van alles was genoeg te zien. Onze pits puilde uit van de modellen, misschien volgend jaar de pits dus ook maar wat uitbreiden? :wink:

Bij deze wil ik namens het E-Meeting Team Venray iedereen bedanken voor het geweldig laten slagen van deze dag. Ook piloten uit Duitsland en België waren aanwezig en ze komen volgend jaar zeker weer! :)

PS: De eerste vroege vogel die ik om 9:30 uur begroette was Batt-Mann, die als dank een mooi plekje in de schaduw heeft gekregen, want uit de schaduw werd het af toe behoorlijk heet! :o

Groetjes,
Emile 8)

Was net als vorig jaar weer hartstikke gezellig,goeie catering ook ;-)
Wel erg jammer van de diverse crashes door storingen...(waaronder mijn T-rex :nooo: )
Weer vele bekenden gezien/gesproken,was lekker druk.

Hopen dat het de 20e allemaal wat beter gaat...

Groeten,
Marcel

Druk, gezellig en warm.
Zelf niet gevlogen, maar mijn nieuwe camera uitgeprobeerd.
Nu nog met 18-70mm zoom, maar binnenkort met 18-200 mm zoom.
venray2006.jpg

Een uitgebreide fotogallery is te vinden op http://www.airtoimedia.nl/venray2006/

De hier getoonde foto´s zijn verkleind tot 800x532 pixels.
Voor goede afdrukken tot minimaal 18x25 cm heb ik de originele foto´s van 3008x2000 pixels beschikbaar.

Voor mij de eerste keer in Venray.
Erg leuke dag gehad, lekkere koffie!
Een beetje veel wind voor mijn vogels, maar desondanks toch een goede vlucht kunnen maken.

Was een gezellige meeting, veel mooie kisten zien vliegen...
En zelf ook nog wat gevlogen. Gelukkig geen schade alhouwel ik met een van mijn vleugels wel wat problemen had, en daar bedoel ik niet die schitterende save van Erik mee!!!!! Dat was mijn fout...

Alles was netjes geregeld.
Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn....

Frank.

Tijden niet op een Fly-in meer geweest. Ik vond het erg gezellig en leuk om te zien waar andere mee bezig zijn. Ik was er al achter dat electro geen belemmering meer hoefde te zijn en dit was maar weer eens een bevestiging.

Het weer zat natuurlijk erg mee, maar je moet een beetje geluk hebben.

Prima organisatie.

Tot volgende keer.

Ik was diegene met die F3A kist.

Back