Zondag 7 maart zeilen op Madestein in Den Haag

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door Henk Modderman, 29 feb 2004.

  1. Op zondag 7 maart 2004 gaan we weer eens een keertje zeilen op het vaarwater van de HMBC op Madestein in Den Haag, start ca. 11:00 uur.

    Het weer is welliswaar nog een beetje twijfelachtig maar we gaan het gewoon proberen, houdt onze site svp maar in de gaten, als het onverhoopt niet door zou gaan, zet ik dat uiterlijk zaterdag om 18.00 uur op onze website :lol:

    Het is de bedoeling om in een ontspannen sfeer een aantal zeilwedstrijden te varen en je de gelegenheid te bieden om ervaringen met andere zeilers uit te wisselen etc.

    Alle schepen zijn welkom, deze dag is dus niet uitsluitend voor Micro Magic's, iedereen is welkom :!:

    Voor de juiste route naar deze vaarplek kijk je het beste bij de vaarlocaties op onze website. :!:

    Het zou fijn zijn als je even liet weten of je komt, dat kan nu heel gemakkelijk on-line op onze site, gewoon even je naam op de lijst zetten dus :!:

    Je kan je ook meteen hier AANMELDEN voor deze dag, en dit zijn de DEELNEMERS :idea:
     
  2. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Is er een lid van de HMBC met een forse ijsbreker?
    Bij ons lag er zaterdag een ernstig dikke laag ijs op het water: 2 cm dik! :cry: Ik weet dat de MM's een boel kunnen, maar "D'r bent grenz'n", zoals men ten noorden van de Bonkevaart placht te zeggen... :?

    Roel
     
  3. bol

    bol

    Lid geworden:
    30 apr 2002
    Berichten:
    736
    Locatie:
    poeldijk gem:_Westland
    als het ijs voldoende dik is kunnen we ijs-racen met modelauto's
     
  4. Volgens mij ligt er zondag toch echt geen ijs hoor heren :lol:

    Toch maar gewoon gaan zeilen dus .... 8)
     

Deel Deze Pagina