Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door Tadango, 16 mei 2005.

  1. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    Voor de mensen die naar rotterdam willen gaan, hier alvast een voorproefje ;)

    Prijs is 500.000 dollar... lekker :)
     
  2. geef eens wat meer info
     
  3. net ff met google gezocht

    http://www.redbullairrace.com/

    ziet er wel vet uit 8)
    Zou je zomaar kunnen gaan kijken? Ik kan zo niet vinden hoe het zit met eventuele entree prijs. lijkt mij wel leuk om heen te gaan.
    Er doet (deet in Abu Dhabi) zelfs een Nederlander mee met een Extra300L
     
  4. word het ook gewoon GOED uitgezonden of kan je beter daar staan>
     
  5. Zondag zend SBS6 de race in Abu Dhabi uit. Dan kun je kijken of het wat lijkt. (lijkt mij van wel :D ) Dan kun je in Rotterdam gaan kijken, dat is iets dichterbij dan Abu Dhabi of een van de andere plaatsen waar de race gehouden wordt :D .

    Volgens mij komt het niet vaak voor dat er zo'n wedstrijd in NL. gehouden wordt.
    Als het ff kan ga ik wel kijken. Ze vliegen ook onder of over de erasmus brug heen :!:

    Laurens
     
  6. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    Ik ga zeker kijken ;)
     
  7. jeehaa

    jeehaa Guest

    overigens zijn deze races al ruim een maand geleden gehouden en is vooral als opwarmertje voor rotterdam. misschien dat ik daar dan ook ben met mijn extra van Peter Besenyei :)

    edit:

    het parcours voor rotterdam is bekend. de start is ONDER de erasmusbrug door, straight dus niet inverted. ze zullen daar als laatste ook finishen op dezelfde wijze maar dan van de andere kant. verder vliegen ze nog een paar keer over de brug zelf maar op hoogte.
     
  8. Madness

    Madness Guest

    Is het aankomende zondag te zien?..
    dus de 22ste?..
    Ga ik cker kijken :wink:
     
  9. KriZ

    KriZ

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    686
    Ja ik ga ook kijken. Lijkt me wel eens leuk om te zien.
     
  10. Jorrit

    Jorrit

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    4.034
    Locatie:
    Almere
    Waar vandaan starten en landen ze eigenlijk?
     
  11. Willem_Jan

    Willem_Jan

    Lid geworden:
    7 apr 2004
    Berichten:
    1.249
    Locatie:
    Knesselare
    zal haast vanaf rotterdam airport zijn...iets anders kan ik daar niet bedenken. Of ligt er op de maasvlakte een terrein vanwaar ze kunnen opsteigen ?
     
  12. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Komt de daadwerkelijke rotterdam race ook nog op TV?
     
  13. Dat zal best wel (zeer waarschijnlijk niet life) Maar het mooiste is natuurlijk om zelf te gaan kijken :D

    Laurens
     
  14. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Moah, vaak zie je op camera alles veel beter dan daar te gaan staan wachten tot er eens iets voorbij komt. :p tis natuurlijk wel mooi om mee te maken, maar echt veel ga je denk ik niet zien?
     
  15. jeehaa

    jeehaa Guest

    ik heb nog niets gehoord over het sluiten van de brug. in het geval dat hij open is ga ik er zeker op staan :)
     
  16. Dan zie ik je daar wel :D (maar ik denk niet dat de brug open blijft aangezien ze er zowel over- als onderdoorvliegen, Maar wie weet)
     
  17. Madness

    Madness Guest

    Ik zag net een reclame van de redbull airrace op sbs!!!
    Ik ga MOrge cker wel kijke!!!!
     
  18. jeehaa

    jeehaa Guest

    in budapest was hij open. site van frank versteegh en atcbox.com (gratis) kan je video's kijken en er staan vet veel mensen op :)
     
  19. Laten we het hopen :!:
     
  20. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Ik zie het echt niet gebeuren. Behalve de RLD speelt heeft ook Rijkswaterstaat hier iets te zeggen (lees: macht/vetorecht), die zullen echt niet blij zijn als iemand hun brug geschadigt of als een valse harp bespeelt. Ik denk dat dit poeha (of gewoon enthousiasme) is van de organisatie die later teruggedraaid wordt (of moet worden). Waar heb je dit gelezen?
     

Deel Deze Pagina