Wil je zeggen dat jouw bril nu ineens niet beter is dan een serengetti ?????Man man, wat een eikel..
Jij zegt dat mijne beter is.
Dus jij moet eens leren lezen.
En dan pas commentaar leveren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wil je zeggen dat jouw bril nu ineens niet beter is dan een serengetti ?????Man man, wat een eikel..
Jij zegt dat mijne beter is.
Dus jij moet eens leren lezen.
En dan pas commentaar leveren.
Maar GJ hoe ik overstag ging was toen ik naar buiten liep met de zonnebrillen in mijn hand en ging checken. Oakley en Ray Ban kwamen niet in de buurt. Daar ondertussen meerdere van gekocht. Bij de zelfde opticien.Pas na mijn zoveelste bezoek begon de opticien over Serengeti. Die op gedaan. En wat een verschil zeg. Meer dan dat wil ik niet zeggen..Ik reageer normaal.
Alle euros die je kan besparen op een zonnebril kan je besteden aan een model.
Dus ik zeg alleen, laat je niet gek maken door een merk of label.
Ga naar een onafhankelijke opticien en koop een geschikte zonnebril.
Zeiss levert de beste glazen en het maakt niet uit in wel montuur ze zitten.
Je kan een Serengiti kopen voor 250-300 euro of een no name voor onder 200 euro met betere Zeiss glazen.
Probleem is dat de marge op een Serengeti zeker 150% is, dus een winkel die voor het geld gaat je een Serengeti aan zal raden.
GJ
Probeer zelf dan eens een constructieve bijdrage te leveren. Ik vraag info over een zonnebril. Sommige informatie lijkt me heel nuttig...
Lijkt erop dat je niet eens meer ziet wat je zef schrijft GJ
Schrijven is ook een kunst hahahahahaha
![]()
Zeiss levert de lenzen die men wil.
Serengeti koopt lenzen die voor iedereen goed zijn.
Maar er zijn betere.
Kijk maar op de site.
Een custom ontwerp is altijd beter dan een mainstream ontwerp, als Serengeti.
Bij mij staat er geen merk op.
GJ
Ergens in het begin heb ik al een bijdrage geplaatstProbeer zelf dan eens een constructieve bijdrage te leveren. Ik vraag info over een zonnebril. Sommige informatie lijkt me heel nuttig.
Ik lees in de tekst van GJ dat hij mensen probeert te behoeden voor de aankoop van een dure merkbril.
Dat je wat anders uit de tekst haalt kan eraan liggen dat je geen informatie zoekt maar fouten in een mens.
Als je niet anders reageert dan zó dan ben ik er klaar mee.
No hard feeling, keep on smiling.....als een boer met kiespijn.....
gewoon bij een opticien een montuur uitzoeken, en dan Zeiss glazen laten plaatsenMaar je hebt de lenzen rechtstreeks bij Zeiss besteld of laten bestellen? Opticien heeft vervolgens passend montuur erbij gezocht?
Ik reageer normaal.
Alle euros die je kan besparen op een zonnebril kan je besteden aan een model.
Dus ik zeg alleen, laat je niet gek maken door een merk of label.
Ga naar een onafhankelijke opticien en koop een geschikte zonnebril.
Zeiss levert de beste glazen en het maakt niet uit in wel montuur ze zitten.
Je kan een Serengiti kopen voor 250-300 euro of een no name voor onder 200 euro met betere Zeiss glazen.
Probleem is dat de marge op een Serengeti zeker 150% is, dus een winkel die voor het geld gaat je een Serengeti aan zal raden.
GJ
..
Lijkt erop dat je niet eens meer ziet wat je zef schrijft GJ
Schrijven is ook een kunst hahahahahaha
![]()
Zullen we eerst allemaal eens beginnen met een leesbril?![]()
Een passend montuur? Als mijn opticien brilleglazen binnenkrijgt zijn de volgens mij wel 8 cm in diameter. Die maakt hij vervolgens pas in het montuur. En dat past in elk montuurMaar je hebt de lenzen rechtstreeks bij Zeiss besteld of laten bestellen? Opticien heeft vervolgens passend montuur erbij gezocht?
Dat is geen snor, meer een tochtborstelAan wie refereer je met die Hitler snor?
Maar je hebt de lenzen rechtstreeks bij Zeiss besteld of laten bestellen? Opticien heeft vervolgens passend montuur erbij gezocht?
Bedankt voor de informatie.
Ik zag bij Zeiss bijna het zelfde lenzen scala als bij serengeti qua kleuren. Ik heb nog een serengeti liggen zonder lenzen. Iets met voetballen en ondertussen veters strikken.. bal vol op me gezicht.. Alhoewel redelijk krasbestendig hebben ze de val niet op het asfalt overleefd.
Ik wil daar wel een blauw setje blauwe Zeiss lenzen in laten monteren. Wel benieuwd geworden