zoom 600

• Topicstarter Topicstarter baileys
  • Startdatum Startdatum
B

baileys

Guest
hallo allemaal,,,
mede vliegers,

zo,in mei komt protech met een nieuwe
zoom uit de 600
kijk en huiver

ggw10tmpmj0.jpg

baileys zei:
hallo allemaal,,,
mede vliegers,

zo,in mei komt protech met een nieuwe
zoom uit de 600
kijk en huiver

ik huiver al genoeg bij de combinatie zoom en heli. ;)

Tsja... Eenmaal een slechte naam.. Maar bv de 450 ep is toch echt een mooi stukje techniek.

Afgelopen woensdag in delft 1 zien vliegen en zag er mooi en goed overdacht uit :) We mogen toch wel aannemen dat ze geleerd hebben van hun fouten? :)

We wachten het rustig af..

ziet er idd mooi uit, zijn er al demo filmpjes?

We zijn natuurlijk verwend met al die demo filmpjes van Szabo telkens Align met iets moois op de proppen komt...

Die rotorkop ziet er mooi (en duur) uit, maar die kap lijkt wel een kopie van de Synergy... Lelijkheid heerst! Echt, BAH! (Uiteraard is iedereen vrij om het wel mooi te vinden, maar ik zou niet met deze kap erop durven te vliegen...)

Cheers,

Richard

dat ziet er best leuk uit deze heli zou zo op het 1e gezicht wel weer voor een goede naam voor de zoom's kunnen gaan zorgen.
jah... die canopy, die vind ik eigenlijk best mee vallen ik houd wel van een beetje een strak design maar een ander kleurtje en een mooi airbrush schema zal hem er zeker beter uit laten zien.ben wel erg benieuwd naar de prijs ja.

groet,

Roy

er kan een motor in van max 2500W.
dat moet dus wel knallen lijkt me.

2500 watt piek of 2500 watt continu... nogal een verschil want een 600XL motor in n T-rex 600 trekt ook 2560 watt als je dat wil :wink: (dan heeft hij wel "ziek" veel vermogen.. maargoed) Overigens zijn er ook mensen die 2500watt setups in T-rexjes lepelen, leuk veel vermogen maar niet echt "nodig".

Hij ziet er wel leuk uit in het filmpje, maar hij lijkt me vrij "zwaar". Nu weet ik dat iedereen denkt dat CF erg licht is, maar dat is echt NIET zo. sterkte/gewicht verhouding is natuurlijk wel SUPER, maar CF opzich is een vrij zwaar materiaal... en het frame ziet er vrij massief uit.
Ik ben benieuwd, ik denk vooralsnog niet dat ze ooit met Align kunnen concurreren. Zeker niet qua looks :wink:

Cheers,

Richard

HaBoo zei:
Tsja... Eenmaal een slechte naam.. Maar bv de 450 ep is toch echt een mooi stukje techniek.

Afgelopen woensdag in delft 1 zien vliegen en zag er mooi en goed overdacht uit :) We mogen toch wel aannemen dat ze geleerd hebben van hun fouten? :)

We wachten het rustig af..

dat is ook, het was ook maar een snelle eerste reactie ;)

we wachten weer af, de fabrikanten ontwikkellen tenminste.
een goede zaak.

Back