Zoom crash weet iemand een goedkope winkel voor spares???

Het ging allemaal net zo lekker, en ineens een duikvlucht waar hij niet meer uit wou, en dit is dan het resultaat.
normal_zoom%20crash.JPG

Die Zoom is vrij duur met onderdelen. Die foam bladen kosten gewoon 27€, terwijl je al carbon bladen voor een T-rex hebt voor 24€.

Na mijn laatste klapper met de Zoom heb ik hem lekker uit elkaar gelaten. Wacht even totdat de T-rex V7 of V8 uit komt ;) (of zijn ze al bij versie 11? :roll: )

Zoom onderdelen in Nederland: www.zoom400.nl (maar goedkoop is het dus niet :roll: )

Hey dat is idd dezelfde, maar voor de df35 staan er helaas geen onderdelen online (en mijn boom is maar één van de weinige onderdelen die kapot is). Ik zal ze eens mailen. Edit: geen onderdelen dus.

:? mijn medeleven,koop een t-rex,bespaar jezelf in de toekomst veel frustraties.. heb ik ook gedaan :wink:
pallen 12€
2 hoofdrotor asjes,9€...enz...

Rchobby-Online heeft onderdelen voor de DF35/DF40/DF45 dus ook voor de zoom 400 e.d.

Mzzl D

Satoer zei:
Die Zoom is vrij duur met onderdelen. Die foam bladen kosten gewoon 27€, terwijl je al carbon bladen voor een T-rex hebt voor 24€.

Hey satoer, waar haal jij carbon bladen voor 24 euro's? Ben erg benieuwd!

De Fiber = Kunstof geen Carbon Bladen van de T-Rex kosten bij eheli.nl 12,25 en de Carbon inderdaad 24,90. Zoek eens rond in het buitenland bv www.RChover.com snel in huis, Ehli trouwens ook hoor. :lol:
Mijn mening is dat het toch best een leuk helicoptertje is, maar hij heeft zijn beperkingen ( net als zijn bestuurder) zal ik maar zeggen.
Succes

Back